Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Tenker å steke to torillas i stekepannen samtidig, der jeg fyller hver og en av de med kyllingkjøttdeig, mye ost, noe løk. Og snur de etter en stund. Hvordan får jeg de myke, skal jeg ha olje i pannen eller ikke? Serverer med guacamole, salsa, rømme og litt salat. Hvordan gjør du det? Anonym poster: d63d0f7f72ecdc73882b6ba3800f40db
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Tenker å steke to torillas i stekepannen samtidig, der jeg fyller hver og en av de med kyllingkjøttdeig, mye ost, noe løk. Og snur de etter en stund. Hvordan får jeg de myke, skal jeg ha olje i pannen eller ikke? Serverer med guacamole, salsa, rømme og litt salat. Hvordan gjør du det? Anonym poster: d63d0f7f72ecdc73882b6ba3800f40db Jeg steker de i grillpanne uten olje eller smør. De blir ikke helt myke, men det synes jeg heller ikke de skal være. Det jeg pleier og ha i er : - kyllingfilet i biter - løk - tacosaus - ost Serverer det med salat og lettrømme. Krydrer kyllingen med det jeg har av krydder Anonym poster: 541a3c6c40baf6efeffc166bb7f45f58
Himmel og hav Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Vi lager det om regel som restemat etter taco eller fajitas. Bruk tørr panne og middels varme. Jeg legger fyll på halve tortillaen, først ost, så tacokjøttdeig (ferdig stekt) eller kjøtt, mais, løk, så ost igjen (viktig slik at den skal holde seg sammen når du skjærer den opp). Bretter den dobbelt og steker den på begge sider. Det er mye lettere å snu dem uten søl om du lager enkle tortillas brettet i to enn å legge to oppå hverandre. Skjær i "snipper" og spises med salat og salsa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Vi lager det om regel som restemat etter taco eller fajitas. Bruk tørr panne og middels varme. Jeg legger fyll på halve tortillaen, først ost, så tacokjøttdeig (ferdig stekt) eller kjøtt, mais, løk, så ost igjen (viktig slik at den skal holde seg sammen når du skjærer den opp). Bretter den dobbelt og steker den på begge sider. Det er mye lettere å snu dem uten søl om du lager enkle tortillas brettet i to enn å legge to oppå hverandre. Skjær i "snipper" og spises med salat og salsa Tusen takk for detaljerte tips Jeg er dårlig på å forklare meg, men bretter de jeg også tenkte jeg, ikke legge de på hverandre Anonym poster: a2151642daf1a334e76db418f7cb8f0c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Dere bruker litt forskjellig krydder da skjønner jeg? Anonym poster: a2151642daf1a334e76db418f7cb8f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå