Gå til innhold

Hva synes dere om navnet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liv?

 

Anonym poster: f27573dfcc353ae67d7df2b3bbd30f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Live bedre.

Det hadde vi på listen vår.

Skrevet

Syntes Liv er litt for brått. Føler at det er noe som mangler. Kan ha noe med at alle de jeg kjenner som heter liv har et dobbeltnavn.

Skrevet

Fint navn! Kjenner bare vakre og smarte mennesker som heter det så sikkert derfor jeg liker det :)

Skrevet

Jeg liker navnet, for min søster heter Liv Beate :)

Skrevet

Alltid vært en favoritt hos meg, favoritt dukken het selvsagt også Liv :)

 

Anonym poster: b631f36b31a6f54b57c6b259e6f4ddb8

Skrevet

fint navn, min mormor het Liv, så tenker på det som et "gammel dame" navn, men det er jo bare meg hehe.

Syntes det er ekstra fint med et navn bak.

 

Liv Helene

Liv Therese

Liv Johanna

Liv Adele

 

Osv

 

Anonym poster: 089316807b411c23451b896ff9ebdb8f

Skrevet

Veldig fint.

 

Synes det står best alene, og at det taper seg med et navn nummer to.

 

Anonym poster: b1072751c232f86a16fc51989e45e56b

Skrevet

Nydelig, min jente heter Liv:)

 

Anonym poster: 9266e980f20013354150186f10e6eac9

Skrevet

Var på lista her, eg likar best Live og pappaen likar Liv best. Fint namn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...