Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Liv? Anonym poster: f27573dfcc353ae67d7df2b3bbd30f49
Serepta Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Liker Live bedre. Det hadde vi på listen vår.
itb Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Syntes Liv er litt for brått. Føler at det er noe som mangler. Kan ha noe med at alle de jeg kjenner som heter liv har et dobbeltnavn.
Kyllingbein Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Fint navn! Kjenner bare vakre og smarte mennesker som heter det så sikkert derfor jeg liker det
Betty B Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Jeg liker navnet, for min søster heter Liv Beate
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Alltid vært en favoritt hos meg, favoritt dukken het selvsagt også Liv Anonym poster: b631f36b31a6f54b57c6b259e6f4ddb8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 fint navn, min mormor het Liv, så tenker på det som et "gammel dame" navn, men det er jo bare meg hehe. Syntes det er ekstra fint med et navn bak. Liv Helene Liv Therese Liv Johanna Liv Adele Osv Anonym poster: 089316807b411c23451b896ff9ebdb8f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Veldig fint. Synes det står best alene, og at det taper seg med et navn nummer to. Anonym poster: b1072751c232f86a16fc51989e45e56b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Nydelig, min jente heter Liv:) Anonym poster: 9266e980f20013354150186f10e6eac9
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Var på lista her, eg likar best Live og pappaen likar Liv best. Fint namn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå