Gå til innhold

Har du svart eller brunt som "din farge"?

Anbefalte innlegg

Gjest overlord
Skrevet

Er det jeg som innbiller meg at folk er enten brune eller svarte? Jeg er svart, og eier ingenting brunt, men liker egentlig brunt veldig godt. Konvertere?

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Og er det slik at fordi jeg har kalde farger bør jeg bruke svart som basis, mens en som har varme farger bør bruke brunt?

Skrevet

Jeg elsker både svart og brunt, både i interiør og klær. Syns ikke det er en motsetning, hvis det var det du mente. :)

Skrevet

Jeg liker ikke brunt verken på klær, vogner eller andre ting.

Min farge er blå, og jeg er litt mer på de kalde fargene. Lys i hår og hus, og blå øyne.

Skrevet (endret)

Bruker egentlig lite svart og brunt, men blått, grått, rosa, rødt og lilla. Brunt er fint - kanskje bruker mer brunt i fremtiden? :)

Endret av MammantilNurket
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg er en svart person, tror jeg kun eier to eller tre brune plagg. Så svart er min basis, men bruker ofte lilla, rosa, sølv og gull som tilbehør til det sorte.

Skrevet

Svart er min farge av svart og brun, men lilla er yndlingsfargen :) Tror jeg eier en eneste brun jumper, og den brukes i forbindelse med teater ;)

Skrevet (endret)

Eg er veldig glad i brunt, men brukar og litt svart innimellom for å variere. Eg er glad i fargar, og brun er ein farge, medan svart er svart.

Eg har feks brune skinnsko og veske, bl.a ei brun jakke, brun barnevogn, brune gensarar/toppar, mørk brun skinnsofa i staden for den tradisjonelle svarte. (sjølv om begge deler visstnok er harry) Du er velkomen over til den brune sida ;) (men ikkje politisk, då)

Endret av soleia
Skrevet

Jeg er veldig svart, har tusen svarte plagg. Brunt derimot, kanskje to stk.

Skrevet

Svart er min farge. Elsker brunt, men sjeldent å finne noe fint i den fargen så blir svart og noe farge innemellom.

Anonym poster: fa54f572fe15b538dc834d830bb134f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...