Gå til innhold

Fysj, er jeg helt urimelig her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa til mannen igår at jeg håpte vi kunne fått ryddet litt i leiligheten osv da vi har tenkt å flytte i sommer. Og selvfølgelig trenger vi å vaske også som alle andre uker. Han stod opp idag tidlig og det såg ut som et bombenedslag når jeg stod opp kl 9. D går da an å rydde litt. 2åri gen har fått spise Knekkebrød overalt mens han sitter på pc. Jaja tenkte jeg, så dro vi for å ordne et par ærend. Kommer igjen og da ringer søsteren igjen og vil ha han m på fjellet. Greit d, men har vært mange turer på fjellet.

Ja jeg blir sur fordi han faktisk ikke skjønner hvorfor. Jeg må legge vesla og ta huset alene. Han blir jo borte i flere timer og kommer garantert til å bare sette seg ned når han kommer igjen. For han har jo så vondt i ryggen!!!!

Er både lei og sur av dette nå.....

Anonym poster: 8f633cf69582963d403e65e96f4b7fcf

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Han kan jo ta med 2-åringen i bæremais.

Skrevet

Da sier du at "hvis du gå å fjellet så setter du av minst 1 time i morgen til å rydde, og minst 1 time til å passe barnet" så kan du gjøre noe for deg selv den timen :)

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert at han bare skulle stikka av og jeg satt igjen med ungen og jobben om dette var noe som skjedde ofte. Da fikk han enten tatt med ungen og jeg kunne ha ryddet men da måtte han ha vært borte lenge nok til at jeg fikk tid til og slappe av litt også.

Eller det skulle være en avtale om at han måtte være med på rydding på kvelden og vondt i ryggen ikke er en godkjent unnskyldning.

Eller ryddingen fikk bli gjort på søndag og så fikk han passe ungen noen timer så jeg fikk gjort noe jeg ville om det så var å ligge på senga å lese med låst dør og hodetelefoner på slik at jeg fikk slappe av.

Anonym poster: 86295a5bfd16a04db1f262afa6a06be4

Skrevet

Helt uakseptabelt, og du er ikke urimelig (jeg forstår det som at dette ikke er et engangstilfelle). Du kan jo si at du tar legginga og halve husjobben i dag, også stikker du og koser deg med en venninne i morgen kveld mens han har ansvar for barnepass og å gjøre huset strøkent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...