Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Er det noen butikker man ikke kan bruke mastercard i? Har mistet mitt vanlige bankkort, og må derfor bruke mastercardet i vanlig butikk, noe jeg aldri har gjort før. Kan man bruke dette i alle matbutikker? Anonym poster: ab03ce68a7b87f3420750a8706225c2d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 ja det kan du, men ikke hos politiet,og slike offentlige kontorer.Det er jo mulig å ta ut også i minibank,så slipper du å være så nervøs når du skal betale. Anonym poster: 945b992de8c3dba563a53104dea12323
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 16. februar 2013 #3 Skrevet 16. februar 2013 Her jeg bor er det noen småbutikker som ikke tar Mastercard pga at butikkeiger må betale en avgift til MC for hver gang noen trekker kortet og noen småbutikker tar seg ikke råd til det. Men jeg vil tro at alle de store matvarekjedene godtar alle slags kort. Når man tar ut kontanter i minibank med kredittkort må man betale en ganske høy avgift, så det anbefales ikke. Men spør i butikken før du kommer til kassen for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå