Gå til innhold

Middag i dag og i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha taco i dag og reinsdyrset i morgen.

 

Anonym poster: 863187bcc3383e106a1cba4aa7aca161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemlagd pizza i dag og enten kyllinggryte eller laks i morgen

 

Anonym poster: 680a5ad73d61ff82e490305fd3b06848

Skrevet

Lasagne i dag, signert Torokokken :) Lammestek i morgen.

Skrevet

Fajitas i dag og thaisuppe i morgen :)

God helg!

 

Anonym poster: bab0cbb2699c73fdef0df94c09724bf5

Skrevet

Honningglasert, røkt svinekam med stuede gulrøtter i dag.

 

Har ikke bestemt for i morgen ennå

 

Anonym poster: f0b517ae040391c54a7da6edf2ddfebf

Skrevet

Hjemmelaget italiensk hamburger og -brød (fra Rema 1000-bladet). I morgen bli det steinbit tandoori, hvis ikke vi skal til svigers.

 

Anonym poster: f696a190d7e1c9c4a718c1859221111b

Skrevet

Kjøttboller i tomatsaus og potetmos i dag, gulrotsuppe med ingefær og koriander i morgen, hjemmebakt foccacia til :)

Skrevet

Bakt potet med masse godt fyll i kveld, brokkoli og skinkegrateng med salat ved siden av i morgen.

 

Anonym poster: 1882bf195fa7d44f7afd710312a8d5cd

Skrevet

Indrefilet og bakte amadine poteter + grønnsaker og fløtesaus.

 

Imorgen svinesteik

Skrevet

Hjemmelaget pizza i kveld, Kinamat i morgen :)

 

Anonym poster: 57479cafee25f29e825bbd509f716a06

Skrevet

Idag blir det lørdagsmiddag etter 4-åringens ønske- kyllingnuggets, ris, bernaissaus og salat.

I morgen skal barnet på samvær til pappaen sin, så da blir det bakt potet med masse godt i til meg :)

 

Anonym poster: 5bd9b6b37aab2b4e55a41c5e47621bc1

Skrevet

Åh, her var det mye godt!

 

Vi skal ha taco i dag siden vi ikke var hjemme i går (ungenes ønske) :)

Helstekt svin indrefilet med mozarella og stekte grønnsaker i morgen, oppskrift fra rema 1000 middags planlegger.

Skrevet

Finnbiff med hjemmelaga potetstappe i dag.

Kokt lakt med potet, gulrot, rømme og agurksalat i morgen.

 

Anonym poster: 98f75ba2cecbc7bb23186293eab0586c

Skrevet

Røkte reker og annet snacks just inntatt, kveite med blomkålrisotto og mye annet snadder til kvelds, gryte med kalv, grønnsaker og dill til middag i morgen.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

I dag blir det spanske kjøttboller sammen med brød pakora, salat og ovnsbakt potet. Gleder meg skikkelig. Nammmenammmm.

 

I morgen tror jeg det blir noe så enkelt som enten kyllingfilet i fløtesaus eller spaghetti og kjøttsaus.

Skrevet

Ble kjøttpølse med rotmos i dag. Vet ikke helt med morgendagen, mulig ytrefilet av svin og potetbåter :(

Skrevet

Saltkjøtt og kålstappe i dag. Moussaka i morgen.

Skrevet

Baguette frå burger king i dag, hjortegryte i morgon trur eg.

Skrevet (endret)

I dag skal vi ha indrefilet med hjemmelagde fløtepoteter og asparges. Har gledd meg som en unge i hele dag :)

 

I morgen skal vi bare finne noe i frysa..

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Hjemmelagd pizza i kveld, og kalkunbryst i morra :)

 

Anonym poster: 96f9d5ca6274c5404f0c1ef301b498b5

Skrevet

I dag blir det hjemmelaga hamburger med noisettes og i morgen blir det kanskje thaigryte fra toro med kylling;-)

Skrevet

Idag skal vi ha svinefilet og ovnsbakte poteter med peppersaus.

Imorgen blir det lammestek med sennepsmarinerte poteter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...