Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #1 Skrevet 16. februar 2013 Vi skal ha taco i dag og reinsdyrset i morgen. Anonym poster: 863187bcc3383e106a1cba4aa7aca161
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #2 Skrevet 16. februar 2013 Hjemlagd pizza i dag og enten kyllinggryte eller laks i morgen Anonym poster: 680a5ad73d61ff82e490305fd3b06848
Spiffie Skrevet 16. februar 2013 #4 Skrevet 16. februar 2013 Lasagne i dag, signert Torokokken Lammestek i morgen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #5 Skrevet 16. februar 2013 Fajitas i dag og thaisuppe i morgen God helg! Anonym poster: bab0cbb2699c73fdef0df94c09724bf5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #6 Skrevet 16. februar 2013 Honningglasert, røkt svinekam med stuede gulrøtter i dag. Har ikke bestemt for i morgen ennå Anonym poster: f0b517ae040391c54a7da6edf2ddfebf
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #7 Skrevet 16. februar 2013 Hjemmelaget italiensk hamburger og -brød (fra Rema 1000-bladet). I morgen bli det steinbit tandoori, hvis ikke vi skal til svigers. Anonym poster: f696a190d7e1c9c4a718c1859221111b
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Kjøttboller i tomatsaus og potetmos i dag, gulrotsuppe med ingefær og koriander i morgen, hjemmebakt foccacia til
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Bakt potet med masse godt fyll i kveld, brokkoli og skinkegrateng med salat ved siden av i morgen. Anonym poster: 1882bf195fa7d44f7afd710312a8d5cd
løvebrøl Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Indrefilet og bakte amadine poteter + grønnsaker og fløtesaus. Imorgen svinesteik
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Hjemmelaget pizza i kveld, Kinamat i morgen Anonym poster: 57479cafee25f29e825bbd509f716a06
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Idag blir det lørdagsmiddag etter 4-åringens ønske- kyllingnuggets, ris, bernaissaus og salat. I morgen skal barnet på samvær til pappaen sin, så da blir det bakt potet med masse godt i til meg Anonym poster: 5bd9b6b37aab2b4e55a41c5e47621bc1
Vogndilla Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Åh, her var det mye godt! Vi skal ha taco i dag siden vi ikke var hjemme i går (ungenes ønske) Helstekt svin indrefilet med mozarella og stekte grønnsaker i morgen, oppskrift fra rema 1000 middags planlegger.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Finnbiff med hjemmelaga potetstappe i dag. Kokt lakt med potet, gulrot, rømme og agurksalat i morgen. Anonym poster: 98f75ba2cecbc7bb23186293eab0586c
L-8 Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Røkte reker og annet snacks just inntatt, kveite med blomkålrisotto og mye annet snadder til kvelds, gryte med kalv, grønnsaker og dill til middag i morgen.
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 I dag blir det spanske kjøttboller sammen med brød pakora, salat og ovnsbakt potet. Gleder meg skikkelig. Nammmenammmm. I morgen tror jeg det blir noe så enkelt som enten kyllingfilet i fløtesaus eller spaghetti og kjøttsaus.
MGS123 Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Ble kjøttpølse med rotmos i dag. Vet ikke helt med morgendagen, mulig ytrefilet av svin og potetbåter
TøffiTrynet☠ Skrevet 16. februar 2013 #18 Skrevet 16. februar 2013 Saltkjøtt og kålstappe i dag. Moussaka i morgen.
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2013 #19 Skrevet 16. februar 2013 Baguette frå burger king i dag, hjortegryte i morgon trur eg.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2013 #20 Skrevet 16. februar 2013 (endret) I dag skal vi ha indrefilet med hjemmelagde fløtepoteter og asparges. Har gledd meg som en unge i hele dag I morgen skal vi bare finne noe i frysa.. Endret 16. februar 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #21 Skrevet 16. februar 2013 Hjemmelagd pizza i kveld, og kalkunbryst i morra Anonym poster: 96f9d5ca6274c5404f0c1ef301b498b5
beibilykke Skrevet 16. februar 2013 #22 Skrevet 16. februar 2013 I dag blir det hjemmelaga hamburger med noisettes og i morgen blir det kanskje thaigryte fra toro med kylling;-)
DaTuMa Skrevet 16. februar 2013 #24 Skrevet 16. februar 2013 Idag skal vi ha svinefilet og ovnsbakte poteter med peppersaus. Imorgen blir det lammestek med sennepsmarinerte poteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå