Gå til innhold

Kake hat!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody
Skrevet

Som om ikke helgen er full av annen faenskap!

Skulle bake 10 kaker til i dag til en jobbfest, bakte i vei keg. Satte ovnene på timer og greier, tente je da ville våkne til ferdige kaker som bare trenger å danderes, smører og pyntes, men nei !! Ovnen så god natt sånn ca samtidig som meg i dag :/

Og i dag tenkte jeg jo å skippertak skrive tale til et stort event i kveld... Jaja nå bakes det og niskrives. Kake e blir hentet 12 av de som skal ha de.

Generalprøven for i kveld er 4, innimellom der skal jeg få skaffet meg et par nye sko da jeg neppe rekker skomakeren i tide..

Meeeen kl 22 i kveld er jeg ferdig talt og kan nyte alkohol og klappe meg på skulderen tror jeg.. I morgen er det bare 2 kaker som skal ut takk og lov!

God helg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Å nei, snakk om uflaks! Og det var ikke få kaker det var snakk om heller!

Jeg er fan av skippertak, men tror samtidig jeg hadde blitt litt stresset. Masse lykke til med baking og talen, og se frem til kl 22 :)

Skrevet

Oi!

Men du greier nå vel dette du, det er jeg sikker på! :)

Har du funnet kjole?

Gjest Anybody
Skrevet

Ja jeg fant kjole! Takk og lov, turte ikke nettkjøpe pga str. Har jo litt byste, kjøpte en som ligner litt på den du viste på siden røde med utsvingtskjørt.

Du får vel se et bilde eller to ila kvelden/ morgen dagen tror jeg :)

Kakene er levert, talen er i boks, sminket

På plass håret kaos.. Så 3 av 4 ikke feil! :)

Skrevet

så flink du er da! :)

Lykke til, kos deg! :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Wow, det må jo være dagens bragd! :)

Håper du får en fin kveld :)

Skrevet

Jeg lurte på gjennom hele innlegget hva en kakeHATT var og skjønte først hva som var feilen da jeg klikket meg ut på forsiden igjen og leste overskriften en gang til... Kakehat er forståelig i en sånn situasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...