Gå til innhold

Babyjogger city select vs bogaboo donkey.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med søskenvognene, gode og dårlige? Har hørt at City select er fortung med to barn og ikke bra i snø. Men den kan brukes som enkeltvogn når det måtte passe, noe som kan være kjekt. Samt at den har 18 valgmuligheter. Bredde: 63 cm. Bogaboo ser merkelig ut når den brukes som enkeltvogn, med en handlekurv på den ene siden, men det er likevel praktisk. Den er nok enklere å trille i og med at barna sitter ved siden av hverandre, i stedet for i lengden. Bredde: 74 cm. Hvilken ville dere valgt, og har dere mer å legge til? Det er til nyfødt + 1åring.

Anonym poster: 5b511bd81b75eccc2429b511544724b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har babyjogger city select og er veldig fornøyd. Den tar liten plass siden de sitter etter hverandre,sover godt i den. Eneste er at vognen blir tung og svinge når ungene blir litt større,har en på 1.5 og snart 3år. Veldig fornøyd at jeg også kan bruke den som enkeltvogn i tillegg når 3åringen er i Bhg.

Skrevet

Takk for svar :) flere erfaringer her inne?

Skrevet

Har en venninne med bogaboo donkey og hun er kjempefornøyd! Hun legger bare igjen søskensete i bhg om morgenen.

Jeg ville nok valgt bogaboo, men jeg elsker handlekurven da :P

Skrevet

Når hun legger igjen søskensetet, kan handlekurven "brettes ut" da eller? Eller hva blir igjen i tomrommet, siden den aldri kan bli helt enkelvogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...