Gå til innhold

Hvordan tror du livet ditt er om 10år??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 år nå. Da har jeg brutt med drittsekken som per i dag er min mann. Jeg har en bedre betalt jobb og bor i en koselig liten enebolig i Larvik med min nye mann, min sønn og våre felles barn Albin og Antartica <3

Anonym poster: 6193a1a109ff558f940d18561a0f9b5c

Skrevet

Vil jeg ikke tenke på... :-/

Er 35 om 10 år.

Anonym poster: 0be027803fa528d8e32ed39ba4f53d1b

Skrevet

Snart 31. Livet blir nok ganske likt sånn sett, men barna er også 10 år eldre noe som vil endre mye. Kanskje har jeg begynt å jobbe igjen? Kanskje har mannen overtalt meg til enda ett barn? Kanskje har vi solgt gården og flyttet til Kautokeino for å drive med reindrift? Eller flyttet til Alaska for starte norsk strikkeklærbutikk? Nei, vanskelig å si. Men tror nok vi lever nokså likt, med de naturlige endringer 10 år fører med seg.

Skrevet

Da er jeg 42, har et barn på 9 år, og mannen og jeg har forhåpentligvis fått kjøpt oss et småbruk og har hesten (og evt en ponni til 9-åringen) hjemme i hagen. Jeg gleeeder meg!

(håper bare den boligboblen kommer snart, evt at jeg vinner i lotto)

Anonym poster: 707ff593e8ba040f6693e4bf454d39b3

Skrevet

Haha jeg kunne kopiert annonym over her! Om 10 år er jeg 42 år, eier av småbruk med hest (og noen flere dyr). Unge på 11 år da, men. Og forhåpentligvis ett barn til!

Samboer ville nok ha svart: bor i Alaska, drar på lange fjellturer jevnlig, driver med naturforvaltning. Jeg syns Alaska er kaldt. Det er fint der, jeg har vært der, men jeg vil ikke bo der. Vi får se hvem som vinner dragkampen ;)

Skrevet

Jeg er 37 nå, og om 10 år er jeg mormor om datteren min får barn før hun er 24. Rar tanke..

Skrevet

Haha jeg kunne kopiert annonym over her! Om 10 år er jeg 42 år, eier av småbruk med hest (og noen flere dyr). Unge på 11 år da, men. Og forhåpentligvis ett barn til!

Samboer ville nok ha svart: bor i Alaska, drar på lange fjellturer jevnlig, driver med naturforvaltning. Jeg syns Alaska er kaldt. Det er fint der, jeg har vært der, men jeg vil ikke bo der. Vi får se hvem som vinner dragkampen ;)

Skal dere også til Alaska, fint så får min yngste som da er 11 en lekekamerat med samme morsmål

Skrevet

Hm, det kan du si. Er 38 år og ble enslig for 1 år siden. Ungene er da 16 og 23. Og jeg 48. Hjelpe. Lite håp om at det er en ny mann i livet og en jobb jeg trives i og at jeg er lykkelig. :)

Anonym poster: e49de762c70af07871295be2d16acbee

Skrevet (endret)

Jeg er 34 nå. Om 10 år håper jeg at Kjæresten og jeg bor i rekkehuset vi kjøpte tidligere denne uken (eller kanskje har oppgradert til enebolig?) på "landet" med Nurket 1 og Nurket 2.

Håper at jeg har fått tatt en doktorgrad, noe jeg har hatt som mål å få før jeg fyller 40 etter at jeg satte i gang med studieløp nr.2 for noen år siden, og at jeg har en spennende jobb innen forskning.

Jeg håper at vi er sunne, friske og lykkelige :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Da er jeg 42, har et barn på 9 år, og mannen og jeg har forhåpentligvis fått kjøpt oss et småbruk og har hesten (og evt en ponni til 9-åringen) hjemme i hagen. Jeg gleeeder meg!

Du håper boligboblen kommer snart? *knis*

Mener du sprekker snart. Boligboblen er så veldig veldig til stede.

Om ti år er jeg 36. Har ungdommer i hus og det tror jeg blir veldig fint.

Anonym poster: 0ae4e500ca312e8347b3eca53ca952e7

Skrevet

Du håper boligboblen kommer snart? *knis*

Mener du sprekker snart. Boligboblen er så veldig veldig til stede.

Om ti år er jeg 36. Har ungdommer i hus og det tror jeg blir veldig fint.

Anonym poster: 0ae4e500ca312e8347b3eca53ca952e7

*fnis* på tide å gå å legge seg ser jeg :P

Ja, mener selvsagt sprekker.

Skrevet

Oi. Ja, det lurer jeg også på! Da er jeg i slutten av 30-åra og har myndige barn. Jeg har en god jobb og god inntekt. Håper jeg får reist en del!

Anonym poster: 719b7f97bad2d9370c6d9642966dae46

Skrevet

Om ti år vil jeg nok eie eller leie en større leilighet. Min datter er da snart 13 og jeg vil da være 31.

Vil nok aldri bli helt ferdig med utdannelsen, så jeg holder nok fremdeles på med noe. Grunnmuren er bygd, og jeg vil jobbe med mye rart. Lønnen er nok så som så, sannsynligvis ikke stort mer enn jeg har nå. Men det viktigste er å trives med det jeg gjør.

Bor nok fremdeles her i byen.

Skrevet

Me har omsider fått pussa opp gangen og bygd på huset. Vi følger opp ungene på div. Aktiviteter og kjører eldstemann til og fra ungdomsdiskotek.

Me fester med vennegjengenn ca 4 ganger i året.

Mannen min tjener det dobbelte av i dag, mens eg har ca det samme. Håper eg har bytta jobb til noke mindre kjedelig.

Er 35 år no.

Skrevet

Om 10 år vil jeg være 41 (hjelp..). Barna vil være nesten 18, 15 og 10 år. Veldig rart å tenke på.. synes årene går så fort, virker ikke så lenge siden jeg var 21..

Ellers håper jeg at jeg har en god jobb, gjerne en større bolig og at jeg er lykkelig fremdeles med mannen min.

Anonym poster: f0aff5d7f337706ab233fb0bfd78b93a

Skrevet

Da er jeg 46år, ungene er 16 og 14. Jeg har forhåpentligvis blitt frisk(ere) og begynt å jobbe igjen. Og så håper jeg at jeg fremdeles er sammen med bf. Bryr meg ikke om å tjene godt eller å ha et stort og fint hus. Det viktigste for meg er å ha god helse, kjærlighet og at det går bra med ungene mine:-)

Skrevet

om 10 år er jeg 36, har en gutt på nesten 12, og forhåpentligvis et barn til og kanskje en mann også da ;) da jeg er ferdig utdannet, har jobb jeg trives i med god lønn og har kjøpt hus i den landlige kommunen vi bor i nå. og livet er like godt som i dag. :)

Skrevet

Om ti år er eg sikkert oppteken med å temme pubertetshormonane i huset, vere drosjesjåfør til diverse aktivitetar, og mimre over ei flott 50 års feiring! :)

Skrevet

Om 10 år er vi 40 år, gjeldsfrie og lanskje et barn til :)

Eller mye av det samme livet som nå tenker jeg :)

Anonym poster: 8ab41aacf685a86273b802e90f31dd15

Skrevet

Skremmende og spennende, på en gang, dette her.

Om 10 år er jeg 41 (snart 42), har en sønn på 15 (snart 16) og et barn til på snart 10 år.

Aner ikke hva jeg vil drive med da, men håper livet mitt generelt er litt hyggeligere enn det er akkurat nå. Har vært singel i snart 5 år, bare avbrutt av ett gryende forhold som endte med en veldig uplanlagt graviditet, som mannen ikke ville vite noe av. Så nå tusler jeg nå rundt her og er gravid alene i stedet, og kjenner at jeg er veldig spent på hvor populær jeg blir på datemarkedet som 100% alenemor.

(På plussiden er jeg visst i alle fall ferdig med studielånet innen da... Juhu.)

Anonym poster: c6351d17db80ff12d49495f06bb67d5b

Gjest Anybody
Skrevet

Da vil jeg forhåpentligvis åpnet min egen cafe med konditori.

Jeg vil også bo midt i byen igjen og leie ut her jeg bor nå. Så min Business vil gå kjempe bra!

Barnet mitt går da på skolen g gjør det bra nok der :)

Eller er jeg på et sted i livet jeg gjerne vil bli en stund, det skjer så mye spennende nå så kan ikke komme på noe mer jeg ønsker akkurat nå enn å flytte til byen etterhvert og åpne egen cafe, men det vil jeg ikke før om type 5 år.

Skrevet

Da er jeg 47! HJELP!! Mindre gjeld, mer å bruke på meg selv av både tid og penger :) Hetere sexliv med mannen, bedre nattesøvn. Ungene er 12, 15 og 16 så de gir meg nok noen grå hår :) Huset et ferdig oppusset og jeg kan bruke tid på å flytte planter i hagen, ny farge på veggen etc :D Tid til trening hver dag, nyere bil... Ellers er jeg ganske kjedelig så livet blir nok mye det samme, bare kanskje litt lettere :)) Kanskje skal jeg lære meg å strikke eller bake eller noe :D

Anonym poster: a8fc4d455d48014f1f2204435205d8d5

Skrevet

Om 10 år er jeg 34 år. Da har jeg en tenåring og en 11-åring. Kanskje har vi fått et barn til også? Jeg håper mannen og jeg fortsatt er sammen og at vi har kjøpt oss en større bolig. Jeg tror også vi har giftet oss. Jeg jobber som forsker (har to år igjen av utdannelsen min i dag) og mannen jobber nok med det samme som han jobber som nå. Jeg håper vi er friske, sunne og like glade i hverandre som vi er i dag.

Anonym poster: a82058651a843dda6b2a4ca30ced1114

Skrevet

Da er jeg 41, barna er 20, 15 og 12.

Vi lever nok ganske likt som nå, men med de endringer større barn fører med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...