Gå til innhold

Utseende er uviktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det som er innvendig er viktigest kan sikkert mange være enige om. Men jeg hører stadig at utseende er HELT uvikig. Syns dere ikke dette er en rar uttalelse? Klart utseende er viktig. Og jeg vil tippe at 98% av oss bryr oss om hvordan vi ser ut (noen mer enn andre, helt klart)

Hvorfor er det så viktig for oss å poengtere at vi IKKE bryr oss om utseende tror dere?

Anonym poster: 87e0fd654e225314f4d7947a9efcc102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg om utseende. Men det finnes jo grader. Prøver å ikke la utseende bety mest for hvordan jeg oppfatter folk. Det er politisk korrekt å si at man ikke bryr seg om utseende, og at det kun er det indre som teller. Er nok derfor mange sier det. Men så fullkomne er nok ikke folk flest at de mener det innerst inne.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg syns ikke det er helt uviktig. Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut, spesielt når jeg skal ut av huset. Skal også tilstå at jeg faktisk også bryr meg om hva folk tenker om meg, til en viss grad. Tror mange sier de ikke bryr seg om utseende eller hva andre tenker og tror om en, men at de fleste bryr seg (i forskjellig grad) likevel.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om utseende, eller jo, jeg foretrekker rene edru mennesker foran skitne og rusede mennesker. Men jeg bryr meg ikke om skjønnhetsgrad, og må konsentrere meg for å passe på at jeg steller meg representativt og passende. Jeg bryr meg om hva folk tenker, og har en lederstilling så jeg tenker at deler av jobben er å representere. Da må man være pent og pyntelig fremstilt. Jeg vil vel heller si at jeg ikke har interesse av utseende, men er interessert i menneskers indre. I praksis vil det si at jeg må bry meg om eget utseende, men liker det ikke. Jeg er likevel fan av å være ren og flidd :).

Jeg går ikke rundt å sier jeg ikke bryr meg, men tenker ofte at jeg skulle ønske jeg kunne finne dette mer interessant så det ikke er så mye arbeid

Anonym poster: f80384a32de24810622368a00b746d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...