Gå til innhold

Vi lever hytteparadiset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som synes hytteliv er paradis på jord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg elsker å være på hytta, selv om det er både er utedo og brønn vi må hente vann i. Litt upraktisk til tider med små barn, men det er fantastisk å være et sted uten pc og tv. Kun fokusere på de rundt deg, spille spill og lese en bok. Totalt avslappende :)

Skrevet

I agree :) nå har vi ikke hytte, men låner av og til. Men så er jeg ei slik som elsker teltturer og camping og jeg da.. (I know.. Harryhøne ;) )

Skrevet

Jeg elsker hyttelivet. Den roen jeg finner der er bare nydelig.

Skrevet

Hvilken type hytte er dere på?

Alle tror vi er slike hyttefolk typer og at vi eier en hytte i en hyttegrend. Men det er vi ikke. Liker meg best hjemme med alle fasiliteter og utstyr vi er vant med. Men det skyldes kanskje at vi omtrent bor i et hytteområde, og har kort avstand til turløyper både sommer og vinter.

Når jeg skal feriere er det ikke naturen som lokker, men luksus, varme, spenning og fart :) Men syns det er koselig med en natt eller to på hytter i fjellet der det ikke er innlagt vann eller strøm. Får en annen ro. Ingen klesvask eller kilovis med lego under føttene :)

Skrevet

Beste med hytta er null mobildekning :)

jeg synes det er greit med mobildekking.Det gir en viss trygghet.Men jeg hadde ikke vært avhengig av den hvis vi ikke hatt det.:)

Skrevet

Beste med hytta er null mobildekning :)

jeg synes det er greit med mobildekking.Det gir en viss trygghet.Men jeg hadde ikke vært avhengig av den hvis vi ikke hatt det.:)

Vi har mobildekning 20 meter lenger oppi lia. :)

Men elsker stillheten på hytta og at tlf til gubben ikke plinger i tide og utide.

Skrevet

Vi har ikke hytte selv, men er på hytta til svigers så ofte som mulig vår/sommer/høst. Den ligger helt nede ved sjøen og har naust og båt. Elsker å være der! :) Men den har alle moderne fasiliteter som innlagt vann, toalett, dusj, oppvaskmaskin, strøm, tv, trådløst internett... Men den begynner å dra på åra og innredningen er veldig "hyttete" med furupanel og det som hører til. Veldig koselig.

Anonym poster: 0f86dccaeea427bd59dd99d43635bb8a

Skrevet

Jeg kan styre meg for hytter. Det jeg ønsker fra en ferie er sol og varme, og jeg vil helst ha både innlagt strøm og vannklosett, og jeg liker rene lyse flater rundt meg, altså motsatt av de fleste typiske hytter.

Anonym poster: 98832fd31f3cd38f9b892cea29b49079

Skrevet

Det beste med hytta er at vi har alle fasiliteter der som hjemme. Jeg hater primitive forhold.

Anonym poster: d7f09bab289c0e9fa4bd4e650f3ff508

Skrevet

Vi har også hytte på fjellet, og elsker å være der.

Men den har også alle fasiliteter som vi har hjemme.

Deilig å kunne vaske sengeklær mm der, og slippe så mye pakking før vi drar hjemmefra.

Kan i praksis dra opp uten å pakke noe som helst.

Anonym poster: 6f50bfe3d9c80a83bdfe7a946389cbe0

Skrevet

Åhh, elsker det!

Vi har to hytter. En som har "alt" varmekabler, boblekar, oppvaskmaskin o.l

Og en som er uten innlagt vann, utedo, uten strøm-

Fantastisk deilig å være på begge, men må si jeg liker "huleboerinstinktet" som slår til når jeg er på hytte nr2, og må hente vann i bekken, tenne opp, tenne stearinlys overalt og springe ut i nattsvarte natta for å få gå på do:-)

Skrevet

Vi har to hytter og et gammelt hus ved sjøen i familien som vi reiser til innimellom. Jeg trives best på hytta til mine foreldre, der vi har "alle fasiliteter" (relativt ny hytte). Der kan jeg virkelig slappe av, kjenner roa kommer i kroppen alleredet idet vi kjører hjemmefra. Enig i at hyttelivet er paradis! Slappe av, vin i glasset, fyr i peisen og i stampen og deilig rolig. Også skitur, snøhytte og snølek om dagene. Angrer på vi ikke dro på hytta i helga jeg nå!!! Hehe:)

Skrevet

Hytten er mitt nirvana ;)

Vi har hytte uten innlagt vann og strøm på en øy i sjærgården her vi bor.

Den roen jeg føler der er det eneste stedet hvor jeg kan lade batteriene, og bare være uten å tenke på klokken, styr og ståk. Ungene elsker å være der, bader, leter etter krabber, har oppdagelsesferder overalt! Stort og fint uteområde så vi har fotballkamper, vollyball og badminton, hesteskokasting og gjemsel. Skikkelig kvalitetstid sammen uten pc, tv og vi siler alle tlf samtaler når vi er på hytten.

Ingenting er som late sommerdager på brygga og seine sommerkvelder rundt bålet med gode venner og familie ;) Vi bruker hytta i nesten alle helger fra påske til oktober og jeg gleeeder meg til sesongen starter igjen!

Anonym poster: 0602b7f4d92c3c72a5353fa89ed82d65

Gjest Anybody
Skrevet

Elsker hyttelivet her og, men vi har både tv, do og duk da så hyttene er akkurat som jus, det deilige er at de ligger ved havet :)

Skrevet

Vi har strøm men ikke innlagt vann.Vi har Utedo men også en Porta Potti som står inne på badet vårt.Vi tar med vann hjemme fra men har masse tilgang til å hente rent drikkevann fra kilder og bekker rundt oss.Som ei over her skrev så finner jeg en egen ro her.Så ført vi kommer hit senker seg skuldrene og vi bare er.Om ikke hytta vår har alle fasiliteter så er den ganske moderne vell og inneholder st vi trenger for å kunna være her i lange perioder uten problemer.Så gøy å se at så mange deler hytte drømmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...