Gå til innhold

Når begynte dere å date igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter bruddet begynte dere å gå på date igjen? Eventuelt, hvor lang tid tok dere før dere fant den "rette" igjen? :)

Anonym poster: baae2baf38943b51442f48cd4dac5cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble separert og før blekket på separasjonssøknaden var tørt traff jeg mannen i mitt liv. Min plan var å være singel i MINST to år. Det ble ikke sånn. Nå har vi vært sammen i 1,5 år og vi skal ha barn. Den rette kommer når man minst ander deg!

Anonym poster: 1387facaeb1c309845a5bc9c947ae5ba

Skrevet

Likt så dn oppføre her bare eg va ikke gifte ;) har vert sammen i tre år nå å er like forelsket som i starten om ikke enda mer, nei det e jo ikke gunstigt i forhold te barn men di kjente han bare som min kompis å siden eg har fleire kompiser så va ikke det unormalt for dei, etter kvart som det gikk ei stund å vi fortalte det til barna så tok di det kjempe fint å har ett kjempe forhold til bonusfar i dag :)

Anonym poster: f19ff307527c3b22d1cac3b8985909df

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også tenkt at jo lenger singel, jo bedre, man vil jo gjerne finne seg selv igjen etter et brudd før man finner en ny, men noen ganger går det ganske raskt... Så lenge man gir ungene en god porsjon tid først før man introduserer en ny kjæreste, så er vel det egentlig viktigere enn hvor mye tid man gir seg selv :-) Å gå på date kan jo være veldig kjekt innimellom i en slitsom hverdag. For min del må jeg bli ferdig med saken vedr bf først og se hvordan det blir med samværet før jeg kan inkludere en ny mann. Men kjekke menn dukker opp når du minst venter det. Det har det gjort her også, men pga begge har brudd bak seg nylig er det greit å gå stille i dørene en stund og bli godt kjent med hverandre før alt rundt inkluderes i det.

Anonym poster: cae4d8fc5802927b116f6a80cdc82a9d

Skrevet

Traff en etter 1 år etter bruddet med faren til barna. Var sammen med han i 6 mnd, men fant ut at det ikke var de store følelsene. Kan ha vært for tidlig for min del. Datet 2 stykker etter det som ikke mine barn fikk hilse på. Så etter 2 år traff jeg mannen i mitt liv. Da var jeg klar. Vi har vært sammen i 2 år nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...