Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Det nye fenomenet. Der en danser først. Og så plutselig danser alle? Anonym poster: f47fa655697a6627577bd7dd687256c0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Tenker du på fenomenet "flashmob"? Anonym poster: 354922ed018933595a9254faf3624a0a
lillespiree Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=j4qqIBPHWYU Denne?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Black eyed peas med You gotta feeling Den er jo legendarisk Fra Oprah Winfreyshowet Anonym poster: c9c2dded604b8030d950efdb9aaa6433
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 takk lillespire:) Anonym poster: f47fa655697a6627577bd7dd687256c0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Denne?? Anonym poster: c9c2dded604b8030d950efdb9aaa6433
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Det var Harlem Shake jeg tenkte på ja:) Anonym poster: f47fa655697a6627577bd7dd687256c0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Ikke akkurat noe nytt fenomen da..... Anonym poster: c9c2dded604b8030d950efdb9aaa6433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå