Gå til innhold

Hvilken barnehage hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg for en stund siden, men finner det søren ikke igjen.

Bhg 1: Privat, stor bhg med 0-3 og 3-6 avd. Ny bhg med mange lekemuligheter ute. Veldig mange barn og mye kaos og bråk. Litt dårlige rutiner og lite opplegg med barna.

Bhg 2: Kommunal mindre bhg med to avd. Blandet fra 0-6 år. Roligere bhg med gode innarbeidede rutiner, godt opplegg med barna. Mindre lekeapparater ute pga dårlig råd bl. de kommunale bhg. Men, gode lekemuligheter inne.

Hvilken bhg hadde dere valgt? Jenta er litt over 2 år når hun begynner og er en litt skeptisk jente.

Anonym poster: 3206539e41e4f74876ffa255e1f89fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt den med best opplegg for barna. Den kommunale i dette tilfellet.

Skrevet

Nr2, helt klart, hvorfor tviler du egentlig?

Anonym poster: 4ff568d9a7f3ae52b5478132cf34ce0e

Skrevet

nr 2. Dei treng ikkje å ha fancy leikeapparat for å trives, men rolege forhold, få å forhalde seg til og gode rutiner er bra, spesiellt for dei minste.

- og så kan de sikkert dra og leike i den store barnehagen på laurdagar og sundagar.

Skrevet

Har søkt bhg 2 som førstevalg. Har vært litt i tvil, men nå er jeg sikker. Får håpe at vi får førstevalget våres da...

Hi

Anonym poster: 6d9d7626ebb66347841a5cc719452807

Skrevet

Nr2. Jeg har prøvd å ha barn i både 1-6 årsavdeling og aldersdelt avdeling og foretrekker det første.

Anonym poster: ab6eefddb2e3d1deb073e9480abbd450

Skrevet

Det høres jo ut på beskrivelsen din som du vet hva du foretrekker. :) Jeg hadde også gått for nr 2.

Anonym poster: 306f2ec5f8ebeb0baddef63a9c6a366b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...