Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Vi skal på hytta.. gleder meg:) Anonym poster: 924a3f42884eaed37cb75fd63103057a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 På jobb. Anonym poster: e07da19185f73fe30fc41a804e9632cc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Ei uke i London! Anonym poster: a83408c1b7607f1cc63ea847aa3ecda1
what a drittkjerring Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Vi skal være hjemme. Mannen skal pugge og jeg skal slippe løs VerdensMestPerfekteMamma for en gangs skyld.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Ei uke i London! Anonym poster: a83408c1b7607f1cc63ea847aa3ecda1 Åh, så herlig:) god tur Anonym poster: 924a3f42884eaed37cb75fd63103057a
2005&2010 Skrevet 16. februar 2013 #8 Skrevet 16. februar 2013 Ingenting, mannen skal jobbe og minstemor skal i barnehagen. Tenkte jeg skulle finne på noe med eldste jenta, bare oss 2. Men på fredag skal jeg og mannen min på kjæreste tur til gøteborg, første gangen på snart 8år.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #9 Skrevet 16. februar 2013 Spania !!! Anonym poster: b0816878e3efe64a6f1a571be39dc9e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #10 Skrevet 16. februar 2013 Så mange somhar fri i hytt og pine. Her er det hverken ferie på jobb eller skole. Anonym poster: 999243c902b5c65baf9d877239753954
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #11 Skrevet 16. februar 2013 Skal sende ungen i barnehagen og lese til tre store prøver som jeg har uken etter. Anonym poster: eb564e52edb71b416a762aad3e86bfd2
Snuppa09 Skrevet 16. februar 2013 #12 Skrevet 16. februar 2013 Vi skal til London med en vennefamilie:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #13 Skrevet 16. februar 2013 Tenerife Anonym poster: 63652cea84e0de331a736542ea48f1f7
bobbelfru Skrevet 16. februar 2013 #14 Skrevet 16. februar 2013 Jeg skal på jobb og gi barna på SFO en flott uke på SFO! Vi skal på KIno, ha bakedag, karnevall, badedag, akedag! Gå i gymsalen, vær ute og kose oss masse. Jeg gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #15 Skrevet 16. februar 2013 Skal på AEG (artig eqestrian games) sammen med datter Anonym poster: 83b7dcce3c10d237c0238f4b12cb1a90
Betty B Skrevet 16. februar 2013 #16 Skrevet 16. februar 2013 Her er vinterferien over i morgen, og vi har vært på hytta og kost oss med baking, turer og spill
Cat.68 Skrevet 16. februar 2013 #17 Skrevet 16. februar 2013 Vi er på hytta og skal være her hele uka.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. februar 2013 #18 Skrevet 16. februar 2013 Skal besøke svigers halve uka, og resten av uka skal vi være hjemme.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 16. februar 2013 #19 Skrevet 16. februar 2013 Uka blir som de fleste andre uker...Jobb med andre ord...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #20 Skrevet 16. februar 2013 Jobbe Anonym poster: 4fb7f2fcc531f1ea86f0dd87f13d3d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå