Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på klær til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre alltid brukt mye penger på klær til ungene, men nå når jeg er alene med de har jeg tatt meg i nakken og prøver å ikke bruke mer enn nødvendig. Før hadde de gjerne 3-4 jakker til f.eks vinteren. Kåper, jakker osv. Nå er det en max 2 frem over. Dere andre?

Anonym poster: bc1f0f4530b43f7b259506d07b241666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpe ikke meir enn di trenge å har faktiskt bare enn vinterjakke ;) klær ellers kjøpe g når di vokse fra det di har, så gjennomsnitteligt ca 500 i mnd å kjøpe ikke dyre klær møje på salg å cubus å h&m å kappahl å liknende ellers så får di mye klær til bursdager i gaver av besteforeldre ;)

Skrevet

Mye på klær til 15åringen, mye mindre på klær til 7åringen..

Skrevet

Kjøper mye brukt :D Billig, og får tak i mye bra klær. Kjøper kun noen nye plagg, har også fått mye klær nå (nettopp både jul og bursdag).

I snitt kanskje 200 i mnd..?

Skrevet

Bruker nok mer enn jeg trenger. Er veldig glad i klesshopping, spesielt til barna for de kler det meste. Men gjør skikkelig innsats for å få tak i ting på halv pris før sesongen av de dyre tingene som dresser, sko, jakker og votter.

Skrevet

Bruker nok mer enn jeg trenger. Er veldig glad i klesshopping, spesielt til barna for de kler det meste. Men gjør skikkelig innsats for å få tak i ting på halv pris før sesongen av de dyre tingene som dresser, sko, jakker og votter.

Jeg også :-)

Skrevet

Oi, det har jeg dårlig greie på kjente jeg... bruker nok mindre enn snittet.. arver endel og har generelt vanskelig for å få ut fingerneglene og dra i butikken... klesshopping er virkelig noe av det kjedeligste jeg gjør...

Anonym poster: 0d6450f87964846b736ca3869633b0c3

Skrevet

Handler nesten bare når sesongene skifter, altså kjøper vintersko, joggesko, vinterdresser/jakker, shortser og t-skjorter osv. Men arver mye "vanlige" klær (bukser, gensre, ullundertøy osv.) og de får mye av besteforeldre. Så tror faktisk jeg bruker ca 4000 kr per barn i året, og det synes jeg er ganske lite. Og da har jeg tatt hardt i :)

Skrevet

Fingerneglene faktisk?!

Anonym poster: 0d6450f87964846b736ca3869633b0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...