Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 En mann jeg kjenner platonisk,er på reise og etter at han reiste har vi begynt å chatte,mye! Først var det bare sånn vanlig prating,men det har blitt mer og mer personlig og nå snakker vi faktisk om forhold..Han har prøvd å flørte med meg lenge før han reiste,men jeg tok han ikke alvorlig.. Jeg trodde ikke det var mulig å falle for en mann bare ved å snakke via nett,men jeg tror nesten jeg er forelsket.. Det samme gjelder han..Han sier han lengter etter meg og klarer nesten ikke å vente,han sier også at jeg har nådd inn til han på en måte få personer har gjort før,at jeg har krøpet under huden hans.. Han kommer hjem igjen om ca 2 uker,og vi skal ta det derfra.. Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e
Elsker livet Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Ja, det er fullt mulig. Er personen og ikke kroppen du har forelsket deg i. Bare bra egentlig. Jeg traff mannen min få ganger pga. geografi og at vi ikke ønsket å overnatte sammen før vi giftet oss. Vi holdt kontakten mest over nett og sms. På den måten fikk vi konsentrert oss mest om det mentale.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Det har nettopp skjedd meg... og vi hadde ikke en gang møttes før vi begynte å skrive med hverandre. Full klaff fra første møte for begge to, og ingen av oss har noen gang opplevd noe lignende. Begge er rundt 40 så vi har jo begge opplevd litt av hvert tidligere i livet. Så ja - det er mulig! Det jeg og han opplevde var at vi ble veldig personlige i måten å kommunisere skriftlig med hverandre på. Vi var ikke så opptatt av fakta o.l. om hverandre, men "snakket" veldig direkte om hva vi forventer i et forhold, hva vi trenger, hva vi gir, hvordan vi vil ha et samspill med en partner, hvor mye nærhet og intimitet vi liker i et forhold osv. osv. En slik kommunikasjon har jeg ikke hatt med noen andre via nettet tidligere, så dette var unikt. Og nå ser det ut til at han er min Anonym poster: 4f947343a57f3ae832a75f260fff5e59
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Jeg var stormforelsket etter kun 1 ukes nettprating. Da vi møttes for første gang etter 3 uker var jeg helt fortapt Nå, 8 år etter, er vi gift og har 2 barn. Kjør på Anonym poster: cf502e746271b033bde835c1e7922b0b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Så bra å høre !! Jeg tenker jo at jeg/vi bare er smågal.. Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e
Elsker livet Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Det har nettopp skjedd meg... og vi hadde ikke en gang møttes før vi begynte å skrive med hverandre. Full klaff fra første møte for begge to, og ingen av oss har noen gang opplevd noe lignende. Begge er rundt 40 så vi har jo begge opplevd litt av hvert tidligere i livet. Så ja - det er mulig! Det jeg og han opplevde var at vi ble veldig personlige i måten å kommunisere skriftlig med hverandre på. Vi var ikke så opptatt av fakta o.l. om hverandre, men "snakket" veldig direkte om hva vi forventer i et forhold, hva vi trenger, hva vi gir, hvordan vi vil ha et samspill med en partner, hvor mye nærhet og intimitet vi liker i et forhold osv. osv. En slik kommunikasjon har jeg ikke hatt med noen andre via nettet tidligere, så dette var unikt. Og nå ser det ut til at han er min Anonym poster: 4f947343a57f3ae832a75f260fff5e59 Slik var det for oss også. Vi lagde på en måte en kontrakt av forventninger, krav og ønsker. Da slapp vi i alle fall å kaste bort tiden om de forventningene ikke skulle matche. Høres kanskje litt kaldt og jobbintervjuaktig ut, men det ble ikke helt slik heller.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Gjorde det samme som Elsker livet, og her sitter vi og er dødslykkelige:) Anonym poster: 196caf4750d44e4b6892b7807ebbe7d5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Ja, det kan man. Jeg møtte mannen min via nettet (Ikke noen sjekkeside, men pga felles interesser) og selv om han bodde på andre siden av jorden, i en liten by i USA så klaffet det I dag er vi gift. Anonym poster: e58fbe06453e34a2d09e4a930f593029
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Det har nettopp skjedd meg... og vi hadde ikke en gang møttes før vi begynte å skrive med hverandre. Full klaff fra første møte for begge to, og ingen av oss har noen gang opplevd noe lignende. Begge er rundt 40 så vi har jo begge opplevd litt av hvert tidligere i livet. Så ja - det er mulig! Det jeg og han opplevde var at vi ble veldig personlige i måten å kommunisere skriftlig med hverandre på. Vi var ikke så opptatt av fakta o.l. om hverandre, men "snakket" veldig direkte om hva vi forventer i et forhold, hva vi trenger, hva vi gir, hvordan vi vil ha et samspill med en partner, hvor mye nærhet og intimitet vi liker i et forhold osv. osv. En slik kommunikasjon har jeg ikke hatt med noen andre via nettet tidligere, så dette var unikt. Og nå ser det ut til at han er min Anonym poster: 4f947343a57f3ae832a75f260fff5e59 Slik var det for oss også. Vi lagde på en måte en kontrakt av forventninger, krav og ønsker. Da slapp vi i alle fall å kaste bort tiden om de forventningene ikke skulle matche. Høres kanskje litt kaldt og jobbintervjuaktig ut, men det ble ikke helt slik heller. He-he... nei, ikke jobbintervjuaktig i det hele tatt her heller, det var liksom bare naturlig. Vi hadde veldig direkte spørsmål til hverandre, og det var bare helt naturlig å både spørre og å svare. Det er faktisk veldig godt, for nå vet vi hvor vi har hverandre, slipper misforståelser ift forventninger og hvordan den andre tenker og vil ha det osv. Vi slipper unødvendige misforståelser, og har en respekt for hverandre som er utrolig flott. Men selvfølgelig, hadde vi ikke hatt en slik match som vi har så ville nok ikke den kommunikasjonen ha fungert. Tror mange ville følt det ble altfor direkte og kanskje påtrengende. For oss ble det bare en naturlig del innimellom en humoristisk og flørtende kommunikasjon også. Det er vel bare den berømte kjemien som har klaffet fullstendig Har lest en del av det du har skrevet før, Elsker Livet, og har hatt inntrykk av at du og mannen kommuniserer godt og er trygge på hverandre Anonym poster: 4f947343a57f3ae832a75f260fff5e59
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Det er slik dere lenger oppe beskriver det Vi har vært mye mer direkte enn det jeg tror vi hadde vært om vi blitt kjent ansikt til ansikt..Og det har jo på en måte utviklet seg fra å prate som venner til å bli mer intim Jeg har sommerfugler i magen og tenker på han hele tiden Og han har det på samme måte ! Om en av oss våkner på natten,må vi bare sende en mld og si hei og god natt videre osv.. Det er helt merkelig,men veldig godt Også er jeg litt redd for at dette ikke kan være ekte siden det bare er på nett og telefon..Men i følge dere kan jo dette være ekte :) Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e
Elsker livet Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Når en ikke er sammen/tilstede fysisk er en jo nødt til å kommunisere ved hjelp av ord. Kroppsspråket viser ikke, så man er nødt til å formulere seg på en god måte. På den måten får man øvd seg mye på det, noe som kommer godt med i et forhold. Jeg vil også tro at for dere som er såpass "gamle" vet hva dere vil og ikke ønsker å kaste bort tid på å kysse en haug med frosker på veien. Jeg var relativ ung, men hadde blitt helt bevisst på hvilke krav jeg hadde til mannen jeg ville gifte meg med. Det samme hadde han. Så for meg var det egentlig bare bra at vi ble hindret geografisk. Da måtte vi bare hoppe i de mer seriøse temaene før vi gjorde mer alvor og forpliktelse av forholdet. Vi fikk det forsåvidt litt travelt med å bli kjent mentalt. Men det passet meg fint som følte klar for å starte et familieliv.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Jess, no problem. Møtte mannen min sånn. Vi snakket i 4 år (!) på msn før vi møttes. Først var det bare for morro skyld, men på slutten kom følelsene. Ble forelsket, og heldigvis viste det seg at kjemien stemte i virkeligheten også Han var rett og slett den samme på nett som i virkeligheten. Nå er vi samboere på tredje året. Så det går an! Anonym poster: 7fb877ce8e4307cddf14fc7e9525bd0a
Gjest lykkeliggift Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 Jeg ble oppover ørene forelsket før jeg engang hadde truffet han fysisk etter kort stund på msn, dette er 4 år siden. Vi er fremdeles gift. Så jeg vil nå påstå at det går meget godt an :-). Kjøøøør på
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #14 Skrevet 15. februar 2013 Når en ikke er sammen/tilstede fysisk er en jo nødt til å kommunisere ved hjelp av ord. Kroppsspråket viser ikke, så man er nødt til å formulere seg på en god måte. På den måten får man øvd seg mye på det, noe som kommer godt med i et forhold. Jeg vil også tro at for dere som er såpass "gamle" vet hva dere vil og ikke ønsker å kaste bort tid på å kysse en haug med frosker på veien. Jeg var relativ ung, men hadde blitt helt bevisst på hvilke krav jeg hadde til mannen jeg ville gifte meg med. Det samme hadde han. Så for meg var det egentlig bare bra at vi ble hindret geografisk. Da måtte vi bare hoppe i de mer seriøse temaene før vi gjorde mer alvor og forpliktelse av forholdet. Vi fikk det forsåvidt litt travelt med å bli kjent mentalt. Men det passet meg fint som følte klar for å starte et familieliv. Åssen møttes dere ? :-) Anonym poster: 11b48ee17cbdfc6f040fe89b7b4553b7
Elsker livet Skrevet 15. februar 2013 #15 Skrevet 15. februar 2013 Når en ikke er sammen/tilstede fysisk er en jo nødt til å kommunisere ved hjelp av ord. Kroppsspråket viser ikke, så man er nødt til å formulere seg på en god måte. På den måten får man øvd seg mye på det, noe som kommer godt med i et forhold. Jeg vil også tro at for dere som er såpass "gamle" vet hva dere vil og ikke ønsker å kaste bort tid på å kysse en haug med frosker på veien. Jeg var relativ ung, men hadde blitt helt bevisst på hvilke krav jeg hadde til mannen jeg ville gifte meg med. Det samme hadde han. Så for meg var det egentlig bare bra at vi ble hindret geografisk. Da måtte vi bare hoppe i de mer seriøse temaene før vi gjorde mer alvor og forpliktelse av forholdet. Vi fikk det forsåvidt litt travelt med å bli kjent mentalt. Men det passet meg fint som følte klar for å starte et familieliv. Åssen møttes dere ? :-) Anonym poster: 11b48ee17cbdfc6f040fe89b7b4553b7 Det var en venninne som møtte han gjennom felles venner da hun studerte et annet sted. Hun kjente litt til han og hans verdier, og følte at det måtte være full klaff om hun fikk spleise meg og han. Så hun fortalte om meg og ba om mailadressa hans. Etter det skulle hun ha meg til å kontakte han. Men jeg ville ikke. Skulle jeg bli det minste interessert måtte han ta initiativet til kontakt. Det sa hun selvsagt videre (ble litt flau over det den gangen). Det ble han imponert over og kontaktet meg. Så gikk det radig videre
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #16 Skrevet 15. februar 2013 Jeg og min mann kommuniserte mest via mail, chat, sms og telefonsamtaler i starten.Jeg ble betatt og senere forelsket i han via disse mediene da vi ikke fikk se hverandre så ofte i starten gr avstanden mellom oss to. Anonym poster: a860536faba194ee438a26006cd65240
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 15. februar 2013 #17 Skrevet 15. februar 2013 Tja, det kan man ve. Og nå har dere jo møtt hverandre å ordentlig så blir vel ikke helt "over nett". Problemet med å forelske seg i noen man aldri har møtt, er vel at de plutselig kan ha tidenes verste kroppslukt, dårlig ånde eller lignende (noe jeg ikke takler), og da hadde ikke jeg vært forelsket lengre..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #18 Skrevet 15. februar 2013 Tja, det kan man ve. Og nå har dere jo møtt hverandre å ordentlig så blir vel ikke helt "over nett". Problemet med å forelske seg i noen man aldri har møtt, er vel at de plutselig kan ha tidenes verste kroppslukt, dårlig ånde eller lignende (noe jeg ikke takler), og da hadde ikke jeg vært forelsket lengre.. Det er jo det som er så bra For jeg kjenner godt til han (vi jobber sammen) og jeg har jo alltid synes han var kjekk,men litt for "tullete" for min del..Men han kan jo være seriøs også Han er sexy,stor og sterk Jeg kan liksom ikke vente til han kommer tilbake,jeg er redd jeg har falt for han.. (og jeg føler meg som en tenåring,men er godt over 30 ) Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #19 Skrevet 15. februar 2013 Ja, det er fullt mulig, du blir jo kjent med personligheten og faller for den. Anonym poster: 803b32d14fda9b1ed23a348dab8df703
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 15. februar 2013 #20 Skrevet 15. februar 2013 Tja, det kan man ve. Og nå har dere jo møtt hverandre å ordentlig så blir vel ikke helt "over nett". Problemet med å forelske seg i noen man aldri har møtt, er vel at de plutselig kan ha tidenes verste kroppslukt, dårlig ånde eller lignende (noe jeg ikke takler), og da hadde ikke jeg vært forelsket lengre.. Det er jo det som er så bra For jeg kjenner godt til han (vi jobber sammen) og jeg har jo alltid synes han var kjekk,men litt for "tullete" for min del..Men han kan jo være seriøs også Han er sexy,stor og sterk Jeg kan liksom ikke vente til han kommer tilbake,jeg er redd jeg har falt for han.. (og jeg føler meg som en tenåring,men er godt over 30 ) Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e Hehe, men det er jo bare kjempegøy Lykke til!
Elsker livet Skrevet 15. februar 2013 #21 Skrevet 15. februar 2013 Tja, det kan man ve. Og nå har dere jo møtt hverandre å ordentlig så blir vel ikke helt "over nett". Problemet med å forelske seg i noen man aldri har møtt, er vel at de plutselig kan ha tidenes verste kroppslukt, dårlig ånde eller lignende (noe jeg ikke takler), og da hadde ikke jeg vært forelsket lengre.. Det kan selvsagt by på et problem at det fysiske kan by på en utfordring. Da er det bare å løpe! Eller du kan ta kampen og stille enda flere krav. Hadde nok ikke taklet dårlig hygiene eller om mannen så uflidd ut. F,eks langt hår. Uff, overfladisk i grunnen, men kan ikke for det. Men føler det sier noe om personen det også.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 15. februar 2013 #22 Skrevet 15. februar 2013 Det kan selvsagt by på et problem at det fysiske kan by på en utfordring. Da er det bare å løpe! Eller du kan ta kampen og stille enda flere krav. Hadde nok ikke taklet dårlig hygiene eller om mannen så uflidd ut. F,eks langt hår. Uff, overfladisk i grunnen, men kan ikke for det. Men føler det sier noe om personen det også. Man kan stille flere krav ja, men jeg har allerede en del erfaring med dette med å forsøke å forandre menn til å bli det jeg vil ha.. "Men jeg kan sikkert få han til å forandre seg", jaaaaada... Jeg hadde løpt Dårlig hygiene er no go, synes det sier så mye om en person at jeg ikke vil ha et kjærlighetsforhold. Og de aller fleste mannfolk jeg vet om som har langt hår, er noen bomser ja...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #24 Skrevet 16. februar 2013 Kjør på! Møtte mannen min på nett også, og idag er vi gift å venter ei lita prinsesse snart. Alt er mulig, så lykke til!;-) Anonym poster: 3b023bd03c39bc01babd198a8bef88ef
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2013 #25 Skrevet 16. februar 2013 Dytter denne fram igjen,var kjekt å høre disse koselige historiene Anonym poster: 7bdc88028ea9054e5c78adaa2253577e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå