*Kengumamma* Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 For at det ikke er kengurukjøtt i den lasagnen alle snakker om. Da hadde jeg krøpet ned i pungen og blitt der.
Gjest Ziva Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Har spist kengurukjøtt og må si det smaker godt. Sprettent og mørt
Papegøyeblomst Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Hadde vel vært verre om det var kjøtt fra døde kamphunder eller kattekjøtt fra Kina....
Light of my life Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Evig takknemlig for at jeg ikke spiser kjøtt.
Fucking Florence Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Er såååå glad for at jeg er en jævel til å lage lasagne!!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Lurer på hva de bruker på grændisen... Esel?? Kamel?? Rotte?? Hvis jeg husker riktig så mener jeg det smaker det samme som jeg tror kamelbæsj smaker, så stemmer for gammel kamel! Endret 15. februar 2013 av frk Nilsen
Fucking Florence Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Så akkurat en reklame på tv som påsto at grandiosaen hadde kebabkjøtt, hva nå enn det måtte være;-) Hittil ukjent art av skummel herkomst?
Fucking Florence Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Så akkurat en reklame på tv som påsto at grandiosaen hadde kebabkjøtt, hva nå enn det måtte være;-) Hittil ukjent art av skummel herkomst?
Gjest Ziva Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Husker en episode fra mine yngre dager. Var vel 12-13 år og når vi skulle besøke tjukke slekta så passerte vi Kongsvinger. Søstern og jeg gnålte og gnol om å stoppe for å spise pizza. Fattern nektet å stoppe da pizza ikke var mat i hans øyne. Så hadde vi vært supersnille (vi pleide å sloss no jævlig med hverandre, søskenkjærlighet all mass). Fattern lovte at vi skulle stoppe,vi stoppet og pizzabula var stengt. Tidenes nedtur helt til neste dag og overskriften i VG var. XXXXX PIZZA STENGT PÅ GRUNN AV KATTEKJØTT PÅ PIZZA'N!!! Tok vel et sekel før fattern tørte å kjøpe pizza Til dags dato er han skeptisk til kjøpepizza.
Studine mevik Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Folk blir jo helt hysteriske av slike nyheter. Det er faktisk ganske provoserende å stå i en ferskvaredisk med sånne nyheter ferskt i folks minne.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Hest er godt og kenguru er digg så lenge man ikke spiser bålstekt kenguru hale. Problemet med kjøttet er at disse dyrene kan inneholde medisiner og parasitter som vi ikke har i konsum kjøttet. Men er det noen av dere som har smkt disse ferdig lasagnene husker vi serverte de en gang når jeg jobbet på anleggskjøkken har egentlig vanskelig for å tro at de faktisk har funnet kjøtt i den tomatsausen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå