Gå til innhold

søvn på tre mnds baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere dem for kvelden, og hvor mye sover de på dagtid? Merker at min lille vil legge seg tidligere på kvelden nå.

Anonym poster: 72fa302cc197fa5333a805d0d9ce1c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel rundt 3mnd de begynner med søvnmønster så det er vel bare å følge på ;)

Skrevet

Det sies at det er fra den alderen rutiner "skal" inn.. Sove mindre på dagen, og prøve lengre økter på natt. Jeg husker ikke når jeg la mi, men mener det var passelig tidlig. Sånn 8 kanskje? Men om baby begynner nå å ville legge seg tidlig, så er jo det perfekt :D

Skrevet

min legger seg med oss og sovner i 23 tiden (21-00 spørs)

Så sover hun til 8-9, av og til helt til 10. På dagen sover hun kun sammenhengende lenge hvis vi er ute med vogna. Der sover hun uansett om vi er ute 1 eller 6 timer. Er vi bare hjemme sover hun kanskje 1 t til sammen fordelt på 15'min - 30'min duppper

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg tror min sov like mye på dagtid selv om hun begynte å legge seg tidligere for kvelden. Det eneste som ble annerledes var at i stedet for å ha en powernap i 19-tia for så å våkne igjen for å være våken noen timer, sovna hun like greit for natta i den tida.

Har latt babyen styre dette med soving helt selv, for jeg merker at uansett om hun legger seg tidlig eller sent så er det morgen til samme tid dagen etter.

Skrevet

Mine har styrt selv begge to og begge har av seg selv startet å sovne for natta tidligere rundt 3mnd.

Anonym poster: 5c73a3397144fa1ae4f0dc12a12e5be9

Skrevet

Min er 4 måneder og har lagt seg kl 19 i godt over to måneder allerede!

Sover 3-5 timer på dagtid fordelt på tre, noen ganger bare to, lurer

Anonym poster: 0590796148b6d5bbee526c1e88e5f129

Skrevet

Her sov hun ca 23-00 til 11-12 som 3mnd. Nå snart 4 mndcsovner hun I 21-22tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...