Gå til innhold

Noen som hadde reagert ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ber stadig vekk svigerinna mi og typen på middag i helgene. Jeg lager maten, og de gangene hun spørr om hun skal ta med noe så er det sjelden noe som trengs. I verste fall en brus.

Vi ble bedt på middag i dag. Folkeskikk som jeg har så spørr jeg om jeg skal ta med noe, får en lang handleliste på sms:

- kjøtt til dere to (meg og mannen)

- paprika, agurk, løk, tomat, resten kjøper jeg skriver hun (altså isbergsalat)

- potetbåter

Hun har posebernaise fra før. Jeg vet av tidligere erfaring at dette må vi fint betale selv :P nei de har ikke dårlig råd. Får meg ikke til å gjøre det samme neste gang hun blir bedt hit :P

Anonym poster: 6eb6b282f3f3bb335d8788bf618fa727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en kjip dame! Hadde spurt henne om hun mente det var rettferdig...

Anonym poster: 488b14abfcd0017a92a0ab71e8d90bd2

Skrevet

Jeg lurer på hva som hadde skjedd om du ikke hadde sendt mld jeg :)

Kanskje neste gang så lar du være å tilby deg, eller så må du begynne å skrive liste til henne å..

Jeg hadde helt klart reagert, men hadde ikke sagt noe.

Hadde bare tatt det til etteretning ;)

Skrevet

Kunne jo nesten tatt middagen hjemme..Er jo ikke hyggelig å bli invitert på middag når du som gjest må "stelle i stand" fordi verten ikke har giddet å handlet inn. Det ville jeg tenkt, ihvertfall.

Anonym poster: ff4768e8c405f18494f59f8cfc8017a2

Skrevet

Jeg hadde ikke sendt noen melding neste gang.

Anonym poster: d610e1b3886e75924518e427a712f821

Skrevet

DU får bare svare "Haha, ja det skulle tatt seg ut om vi skulle tatt med hele middagen :)" og late som du tok det som en spøk.

Skrevet

Denne var drøy. Tror jeg hadde spurt om det var rettferdig å ta med hele middagen ja, eller gjøre som GGI sier, late som du tar det som en spøk.

Anonym poster: b05c3c343c9cbfc97be734d100e9a60e

Skrevet

Jeg tror jeg ville svart med å spørre om vi skulle ta med egne stoler også, med et smilefjes på slutten :P Og latt være å spørre neste gang...

Skrevet

Hehe, mange gode forslag her jenter :) skal vurdere å ikke spørre neste gang evt spørre om vi skal ta med egne stoler ja :P

Anonym poster: 6eb6b282f3f3bb335d8788bf618fa727

Skrevet

Du er jo i grunn ikke invitert på middag, i alle fall... ;)

Kjipt og spesielt.

Kanskje begynne å invitere andre på middag enn disse folkene?

Anonym poster: 3f3cf43cfe147c8b822486923753682b

Skrevet

Neste gang hun spør om hun skal ha med noe, så kan du svare om ikke hun kan fikse dessert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...