Gå til innhold

5 år og bruker vogn? og skal snart bli storebror...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det fryktelig dumt? venninnen min bruker det på minstemann enda, og hun blir så sur når folk sier noe. Nå har hun vurdert å kjøpe søskenvogn siden hun får barn i mars.... Er det helt normalt?

Anonym poster: 00046f4e3dc6b7dfeb1f4a01d82e4dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke normalt. Hvordan er motorikken til eldste da? Har ei i bhg som sitter mye i vogn, er 3 år.det vises på motorikken.

Skrevet

Absolutt ikke normalt. Hvordan er motorikken til eldste da? Har ei i bhg som sitter mye i vogn, er 3 år.det vises på motorikken.

Ok, hun syns nemlig jeg var helt rar som lot min 5åring gå... Det var jo så slitsomt!

Motorikken er helt normal den, han går på turn og er veldig aktiv ellers...

Skrevet

Har hun tenkt at barnet skal bruke vogn ut barneskolen da eller?

Nei, det er ikke normalt å bruke vogn når man er 5 år. Søskenbrett kanskje, om man er på langtur/fornøyelsespark osv, men til og med da klarer de fleste på 5 å gå selv :)

Anonym poster: 50772c2ff762cda8f27a8a731f2f0139

Skrevet

Har hun tenkt at barnet skal bruke vogn ut barneskolen da eller?

Nei, det er ikke normalt å bruke vogn når man er 5 år. Søskenbrett kanskje, om man er på langtur/fornøyelsespark osv, men til og med da klarer de fleste på 5 å gå selv :)

Anonym poster: 50772c2ff762cda8f27a8a731f2f0139

Hvis de mot formodning henter han i barnehagen uten bil, så tar de vogn. Det tar ca 5 min å gå ...

Men da er jeg ikke helt fjern likevel!

Skrevet

Datteren min på 3,5 år får sitte i vogn om vi går hjem fra barnehagen. Dette er fordi det ville tatt oss nermere en time å gå om ikke (skal plukke opp hver eneste stein og pinne på turen, samt lete etter frosker i den pokkers elva), men jeg ville aldri brukt vogn til vanlig til en så stor unge.

Så når den minste sitter i vogn til den er 2, så skal han sitte der sammen med den når han er SYV år! :o

Nei, sånn brett til vognen er noe annet..

Gjest sussie77
Skrevet

nei det er ikke helt normalt. Har hun tenkt å bruke vogn når han går på skolen også, siden hun har tenkt til å kjøpe søskenvogn.

Skrevet

Nei,nei nei.. barn over 3,5 år burde kunne klare å gå, hvis det ikke er noe galt med barnet selvfølgelig ;)

Skrevet

nei det er ikke helt normalt. Har hun tenkt å bruke vogn når han går på skolen også, siden hun har tenkt til å kjøpe søskenvogn.

Han begynner ikke før neste år...

Skrevet

Han er altfor stor for vogn. Med mindre det er medisinske årsaker inne i bildet. Men det kommer jo ikke frem av innlegget. Bruker hun vogn hver gang de skal ut?

Gjest sussie77
Skrevet

ok. men likevel...

Skrevet

Han er altfor stor for vogn. Med mindre det er medisinske årsaker inne i bildet. Men det kommer jo ikke frem av innlegget. Bruker hun vogn hver gang de skal ut?

Eneste stedet han er vondt er i vilja, han er helt funksjonsfrisk. Men han syns det er best i vogn og mora gidder ikke krangle med han...

Skrevet

Eneste stedet han er vondt er i vilja, han er helt funksjonsfrisk. Men han syns det er best i vogn og mora gidder ikke krangle med han...

Og så lenge de skal ut å faktisk gå, så bruker de vogn ja.

Skrevet

ok. men likevel...

He, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...