Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Styr unna butikk shampoo/balsam etc. Morrocon oil serien er fantastisk. Den har blitt kåret til beste produktserie. Så anbefaler de. Shampoo og balsam. Og kur håret minst 1 gang i uka. De har "volume" produkter også i denne serien. Helt super. Vasker du håret riktig? Husk først shampoo, deretter klemmer du ut vannet av håret så det ikke er så "glatt" så kjører du på med kur. La virke 5-15 min så skyll. Tilslutt balsam. Morrocon oil olje fra den lille flasken er super å ha i håret etter vask og før evt. føning. Ta i hele håret også i tuppene. Håret blir silkemykt og deilig. Www.feelunique.com selger disse produktene. Fri frakt. Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Styr unna butikk shampoo/balsam etc. Morrocon oil serien er fantastisk. Den har blitt kåret til beste produktserie. Så anbefaler de. Shampoo og balsam. Og kur håret minst 1 gang i uka. De har "volume" produkter også i denne serien. Helt super. Vasker du håret riktig? Husk først shampoo, deretter klemmer du ut vannet av håret så det ikke er så "glatt" så kjører du på med kur. La virke 5-15 min så skyll. Tilslutt balsam. Morrocon oil olje fra den lille flasken er super å ha i håret etter vask og før evt. føning. Ta i hele håret også i tuppene. Håret blir silkemykt og deilig. Www.feelunique.com selger disse produktene. Fri frakt. Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58 Takk for tips! Men kommer det toll på varene da? Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Bare en liten ting: er ikke nødvendig å bruke balsam etter hårkur. Anonym poster: f84b68c80d533b25a448fcb44cadb0ba
silje1989 Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Bare en liten ting: er ikke nødvendig å bruke balsam etter hårkur. Anonym poster: f84b68c80d533b25a448fcb44cadb0ba Jo det er nødvendig. Trenger ikke så mye bare er liten dert Er viktig for å lukke skjellagene eller hva det heter. Håret blir fortere slitt om man ikke har balsam i.
BellaSuz Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Endret 15. februar 2013 av BellaSuz
DaTuMa Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Jg har langt bølgete, brusete flokete hår. Bruker nå serien som heter Sebastian hydre. Sjampo, balsam og hårkur. Vasker håret 2-3 ganger i uka. Bruker hårkur en gang i uka. Flokene er borte og jg klarer å gre det bruker olje i håret når det er vått, pakker det inn i håndkle og lar det tørke.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Slutt å bruke hårføner og rettetang etc. Jeg har skikkelig langt, sunt hår. Frisøren sier at mye av grunnen til det er at jeg lar det være i fred. Vasker 1g/u og er snill med det Anonym poster: 5bf6a12fb84234bdf1040f0df08440d2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Burde jeg kjøpe en og en ting med noen dagers mellomrom da? For å ikke komme over tollgrensen Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63
BellaSuz Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Burde jeg kjøpe en og en ting med noen dagers mellomrom da? For å ikke komme over tollgrensen Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 Nei trenger ikke ha opphold. Bare lag en og en ordre som er under 200 kr, fortløpende:-) du får bare flere pakker, men unngår å betale moms osv.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Styr unna butikk shampoo/balsam etc. Morrocon oil serien er fantastisk. Den har blitt kåret til beste produktserie. Så anbefaler de. Shampoo og balsam. Og kur håret minst 1 gang i uka. De har "volume" produkter også i denne serien. Helt super. Vasker du håret riktig? Husk først shampoo, deretter klemmer du ut vannet av håret så det ikke er så "glatt" så kjører du på med kur. La virke 5-15 min så skyll. Tilslutt balsam. Morrocon oil olje fra den lille flasken er super å ha i håret etter vask og før evt. føning. Ta i hele håret også i tuppene. Håret blir silkemykt og deilig. Www.feelunique.com selger disse produktene. Fri frakt. Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58 Takk for tips! Men kommer det toll på varene da? Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 Handler du for 200 kr om gangen betaler du ikke toll. Så hvis du skal handle flere ting sånn at det blir over 200 bestiller du bare igjen. Altså en ting om gangen Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Burde jeg kjøpe en og en ting med noen dagers mellomrom da? For å ikke komme over tollgrensen Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 Ja. Men trenger ikke la det gå dager, snarer minutter. Betal en ting så bestiller du ny rett etterpå. Null problem Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58
Gjest Skofantomet Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Bio silk er vel ikke varmebeskyttende, så ville brukt noe annet før føning
Gjest Yzma Skrevet 15. februar 2013 #14 Skrevet 15. februar 2013 Dere som anbefaler kun frisørsjampo og balsam, hårkurer i øst og vest og olje her og der.. Mener dere dette er et must? Jeg bare spør, mener overhodet ikke noe frekt! Selv bruker jeg ikke annet enn butikksjampo og balsam, og er storfornøyd med håret mitt, om en ser bort fra frisyren som ikke har sett ei saks på altfor lenge
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #15 Skrevet 15. februar 2013 Arv er mitt gode tips Jeg bruker butikksjampo og balsam og klipper håret sjelden, men får langt, fint hår likevel uten å gjøre noe mer. Og som noen andre sier, det å ikke føne håret hjelper nok også. Anonym poster: 4958c15ea73126962860ec687c8976bd
DaTuMa Skrevet 15. februar 2013 #16 Skrevet 15. februar 2013 Jeg mener frisørshampo er et must ja. De få gangene jeg feks er på besøk hos andre og må låne sjampo ser ikke håret mitt ut....enten blir det kjempefett, eller så blir det knusktørt. Ikke alle frisørshampoer passer til alt hår heller. Man må finne det som er rett for sitt hår....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #17 Skrevet 15. februar 2013 Ta litt majones i hårtuppene, og vask håret ikke så lenge etterpå siden majones er en matvare som det vil lukte av etter hvert. Dette vil gjøre håret ditt flott, og til en billig penge. Men ikke overdriv, for da vil håret ditt bli fett. Anonym poster: ce66b337678d5b79ac5108aca01421ec
Gjest Yzma Skrevet 15. februar 2013 #18 Skrevet 15. februar 2013 Jeg mener frisørshampo er et must ja. De få gangene jeg feks er på besøk hos andre og må låne sjampo ser ikke håret mitt ut....enten blir det kjempefett, eller så blir det knusktørt. Ikke alle frisørshampoer passer til alt hår heller. Man må finne det som er rett for sitt hår.... Takk for svar Jeg har alltid hatt sterkt hår, så kan være derfor håret mitt "overlever" med billigsjampo. Sjekka forresten prisene på det der Moroccan Oil-greiene, og i herregudbedre! Jeg er sånn passe fornøyd med at håret mitt har det bra med billigsjampo
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. februar 2013 #20 Skrevet 15. februar 2013 Jeg begynte med frisørshampoo, balsam og kur for 4 år siden, og jeg har ikke brukt noe annet siden. Hos meg varer produktene alt ifra 3-6 mnd, og da kjøper jeg den vanlige str. Jeg synd i hvert fall ikke at det er noe dyrere med produkter fra frisøren når de varer så lenge
BellaSuz Skrevet 15. februar 2013 #21 Skrevet 15. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Bio silk er vel ikke varmebeskyttende, så ville brukt noe annet før føning Ved varme trekkes det inn i håret mener jeg. Det gir en god beskyttelse og gjør at man ikke får så elektrisk hår.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 15. februar 2013 #22 Skrevet 15. februar 2013 Dere som anbefaler kun frisørsjampo og balsam, hårkurer i øst og vest og olje her og der.. Mener dere dette er et must? Jeg bare spør, mener overhodet ikke noe frekt! Selv bruker jeg ikke annet enn butikksjampo og balsam, og er storfornøyd med håret mitt, om en ser bort fra frisyren som ikke har sett ei saks på altfor lenge Jeg var veldig fornøyd med produkter fra matbutikken, helt til jeg prøvde frisørprodukter. Nå blir det over mitt lik at jeg går tilbake. Har brukt det noen ganger når jeg ikke har hatt noe annet, og håret blir helt jævlig. Superelektrisk og fett etter en halv dag. Flatt blir det også. Men det merker du ikke før du prøver frisørproduktene
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #23 Skrevet 15. februar 2013 Styr unna butikk shampoo/balsam etc. Morrocon oil serien er fantastisk. Den har blitt kåret til beste produktserie. Så anbefaler de. Shampoo og balsam. Og kur håret minst 1 gang i uka. De har "volume" produkter også i denne serien. Helt super. Vasker du håret riktig? Husk først shampoo, deretter klemmer du ut vannet av håret så det ikke er så "glatt" så kjører du på med kur. La virke 5-15 min så skyll. Tilslutt balsam. Morrocon oil olje fra den lille flasken er super å ha i håret etter vask og før evt. føning. Ta i hele håret også i tuppene. Håret blir silkemykt og deilig. Www.feelunique.com selger disse produktene. Fri frakt. Anonym poster: efedb5498239fdd8ad4a50b700709a58 Må bare si at om du har helt lyst hår så kan håret få gulskjær av Morrocon. Det får jeg :/ Anonym poster: 7b4b0f9d4ce67c0b0c159868569edbd9
Gjest Skofantomet Skrevet 16. februar 2013 #24 Skrevet 16. februar 2013 Dere som har fint hår. Langt hår. Hvilken shampo og produkter? Gjerne link. Har hår til midt på ryggen. Men det er flatt og bruser så fort. Anonym poster: 25c2065cbaedb34541713084b44e6f63 1. Vask håret 1-2 ganger i uka 2. Bruk frisørshampo/balsam, gjerne kjente merker som er tilpasset ditt hår (konsulter med frisør, og kjøp gjerne produktene billig på nettbutikker) Jeg anbefaler Sebastian eller CHI. 3. Bruk silkeolje (Biosilk silk therapy) i håndkletørt hår før du evt. føhner (og hvis du bruker rettetang/krølltang). 4. Bruk hårstrikk uten metallfeste. 5. Bruk hårkur ukentlig (anbefaler Macadamia oil repair cure). Denne kuren inneholder også arganolje. Bruk alltid balsam etter hårkur, da kuren åpner skjellagene for å gi fuktighet/pleie til håret og balsam lukker skjellagene. Handler det meste av skjønnhetsprodukter på www.beautybay.com (fri frakt) Husk å hold deg under 200 kr, over det må du betale MVA og toll. Bio silk er vel ikke varmebeskyttende, så ville brukt noe annet før føning Ved varme trekkes det inn i håret mener jeg. Det gir en god beskyttelse og gjør at man ikke får så elektrisk hår. Ja men den beskytter ikke håret mot selve varmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå