Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Når jeg lurer på noe angående det som skjer på jobb? Ledelse eier en ting og foreningen noe annet. En lang historie, men vi føler ikke vi får skikkelige svar. Er mye hysjhysj.... Anonym poster: 891cfba827ad21bc6a469714fe8ed86e
<3 2G <3 Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Lettere å ringe sikkert, men ja, er bare å sende til LO. Hører du til under en annen avdeling som feks H&K snakker du med dem. Er lokale folk som "hører" til din arbeidsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå