Gå til innhold

Jordmor Petra i Bodø


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har møtt henne? For en helt fantastisk dame og jordmor! Jeg har aldri vært borti maken!

Hun kom på jobb på kveldstid to ganger bare for min skyld, enda hun hadde fri. Og jeg fikk tilogmed mobilnummeret hennes, hvis jeg skulle få behov for henne. Helt utrolig.

 

Anonym poster: 36a52d876e52609c7907c56a4450c474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde henne og ja hun er fantastisk! Håper virkelig jeg er så heldig og får henne denne gang også... men sånn flaks kan jeg vel ikke ha;-)

 

Anonym poster: 3e2f38bbe1eafbaa0803f9a4e9594ade

Skrevet

Ja, hun er fantastisk:) Var så snill og koselig etter jeg fikk mine to små. hadde henne ikke under fødsel. en av drm som driver med hjemmefødsler. Fem sønner har hun, de fleste eller alle født hjemme :)

 

Anonym poster: a22fd01ea48a4a518754e3954f841377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...