Gå til innhold

Tjohei det er freddan! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gooood hælj jenter og gutter! ;) Kos dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig. :)

Har akkurat vore ute og kjøpt ekstra god lunsj til idag.

Gleder meg til å ha pause. :)

I kveld blir det heimelaga pizza og 1 glass rødvin.

God helg!

Skrevet

Ah,høres deilig ut!

Det blir rødvin på meg også i kveld, med fine venner. Og jeg tipper litt mer enn 1 glass ;)

Skrevet

God helg alle sammen :-D vet enda ikke hvordan kvelden blir, men skal snart hente hjem lillemann så det gleder jeg meg til!

Skrevet

I kveld skal ungene til fetteren sin og vi skal ut å spise på Oro ,så ut på byen for så legge seg på hotellrommet vi har for natten . Gleder meg!

Skrevet

God helg alle sammen :-D vet enda ikke hvordan kvelden blir, men skal snart hente hjem lillemann så det gleder jeg meg til!

Håper du får en fin kveld uansett hva du finner på ;)

Skrevet

I kveld skal ungene til fetteren sin og vi skal ut å spise på Oro ,så ut på byen for så legge seg på hotellrommet vi har for natten ��. Gleder meg!

Oooh, DET hørtes herlig ut!! Kos dere, og bare nyt :)

Skrevet

Vi skal ha TACO!!! Juhuuu....Som plaster på såret, skal jeg lage "diverse tapas" og panna cotta til dessert i morgen :)

Barna skal få hver sin nye Skywalker, da de har avstått fra sitt ukentlige Kinderegg (gud, så lei jeg er av de små plastikkdingsene som er med) i så lang tid at de har spart inn nok til en ny figur,- så i kveld skal de få spille på loftstua etter maten, og vi har sofane helt for oss selv, og mest sannsynlig har jeg ei stor sjokoladeplate for meg sel ;) For barna vil foretrekke og spille frefor og komme ned og spise med oss...He-he....

Anonym poster: 718c3866e14eecb44813a2b36db15f32

Skrevet

Fikk også lyst på fin vin!

Men jeg er på vei til barnehagen, hvilket betyr at jeg må dra med meg 2 stk miniatyre mennesker på polet. Krysser fingrene for at ingen andre dibhøner enn meg befinner seg der.

Skrevet

Fikk også lyst på fin vin!

Men jeg er på vei til barnehagen, hvilket betyr at jeg må dra med meg 2 stk miniatyre mennesker på polet. Krysser fingrene for at ingen andre dibhøner enn meg befinner seg der.

Å blås! Jeg er hvertfall ikke der, og hadde jeg vært der så hadde jeg nok kikket i kurven din for å se hva for noe god vin du valgte å kjøpe ;)

Kos deg med vin!

Skrevet

Vi skal ha TACO!!! Juhuuu....Som plaster på såret, skal jeg lage "diverse tapas" og panna cotta til dessert i morgen :)

Barna skal få hver sin nye Skywalker, da de har avstått fra sitt ukentlige Kinderegg (gud, så lei jeg er av de små plastikkdingsene som er med) i så lang tid at de har spart inn nok til en ny figur,- så i kveld skal de få spille på loftstua etter maten, og vi har sofane helt for oss selv, og mest sannsynlig har jeg ei stor sjokoladeplate for meg sel ;) For barna vil foretrekke og spille frefor og komme ned og spise med oss...He-he....

Anonym poster: 718c3866e14eecb44813a2b36db15f32

Også taco a gitt, ho-ho :P Du er skikkelig gæææær'n!

Skrevet

Wuhu!

Jeg er alene med barna, i dag har det virkelig vært full rulle!

Når barna er i seng skal mor kose seg med en hel pose smash bites - bare til meg.. Små gleder, det er fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...