Gå til innhold

Dere med 3 barn og full jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere tid til noe annet eller blir det bare stress og mas ?

Permisjonen min nærmer seg slutten og jeg er ikke så veldig motivert til å gå tilbake til stress og tidsklemme.

Med 2 skolebarn som har aktiviterer og mye som skjer og en liten samt hus og jobb ser jeg for meg at det ikke er plass til så masse annet.

Nå storkoser jeg meg med mye tid og overskudd til både mye sosialt og finner på mye med barna.

Anonym poster: 077330fff68dca5910b56b2f863b9cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene med to barn og fulltidsjobb. Og nei det blir ikke tid til noe annet, er sliten mesteparten av tiden og synes det er ganske pyton. Barna er på trening to dager hver i uken, som er ulike dager. Alle dager utenom fredag. Jeg prioriterer å trene (jogge eller styrke) de to dagene yngste er på trening. Legger meg tidlig, handler stort i helgen så jeg slipper det hver dag.

Anonym poster: 3226cbf653aaaa2740cadca76c595170

Skrevet

Har 3 barn og litt over 100% jobb. De siste 4 ukene har jeg vært 20% sykmeldt, og merker at jeg kanskje ikke burde ha 107% stilling... Planlegger å si opp de 20% og heller ha 87%, bare det går økonomisk.

Med sånn som det er nå, har jeg nesten hele mandag fri med barnehagegutten, og vi nyter livet i noen timer til mannen min kommer hjem. Da gjør jeg unna 2 timers arbeid mens de to lager middag. Tirsdag er jeg på jobb halve dagen, går tidlig hjem, henter småskolebarnet og lager middag sammen. De tre siste dagene i uka jobber jeg fullt. (Og sluntrer litt unna mens jeg glor på DiB!)

Normalt ville jeg ha måttet ha kveldsjobb en av kveldene også.

Det akter jeg å slutte med. Det ble bare stress og mas og barnevakter.

Anonym poster: 24308112c34cdbec32e6c7afbfeb378b

Skrevet

Det er ikke tid til så veldig mye utenom jobb, lekser, middag, fritidsaktiviteter og husarbeid. Har tre unger, de går i 2, 4 og 6 klasse å jeg føler at jeg ikke strekker til! Har lang vei til jobb, så det hjelper ikke på hverdags situasjonen!

Skrevet

Er alene med tre barn, men har au pair. Hun hjelper meg med middager, matpakker, klesvask og rydding,samt barnevakt hvis jeg har behov for det - så da blir det tid til overs for meg så jeg kan gjøre alle de kosleige tingene.

Anonym poster: b7aade9e95253f934a344e5d5ba61ed0

Skrevet

Nå har jeg 5 barn og jobber 100%. Jobber skift så har endel fri midt i uka. Travelt, men prøver å få tid til litt egentid. Trener 3-4 ganger i uka.

Blir nok litt travlere når de to yngste begynner på skolen og begynner med aktiviteter. Har to tenåringer også, men de klarer seg mye selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...