Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #1 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har en herlig liten en på 4 mnd. Han er fullernært på mme, da ammingen dessverre ikke gikk så bra. For en tid tilbake fikk han hissig eksemutbrudd i ansiktet, og han har vært storgulper siden ca 2 mnds alder. Jeg har en liten mistanke om melkeallergi i bakhodet, men har ikke mer en disse to symptomene å basere det på. Han har hatt noe bedring etter jeg byttet til NAN HA1 som kjøpes på apotek, men fortsatt en del gulping og eksem. Har vært hos lege, men fikk bare salve til eksemen og beskjed om å ta kontakt om det ikke bedret seg. Er det noen her som har vært igjennom dette og kan dele sin erfaring med meg? Hva nå? Anonym poster: 5f8ec3e85c45218dd9f4ed907de6c445
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #2 Skrevet 15. februar 2013 Min baby er melkeintollerant. Merket det ved at han fikk utrolig vondt i magen og ble forstoppet om han fikk melk. Om jeg holdt meg unna melk, og han ikke fikk mme og grøt gikk det strålende. Kan du ikke teste med Sinlac en periode? Blir babyen sim ny da, vet du Anonym poster: 6068f2552e5a39a584e0abf5367faa71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå