Anne-B. Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Jobb. Har bakt Marengsbunn og laget eggekrem til kaffen på jobb i dag. Ingen dusjkø eller bæsjekø.
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #4 Skrevet 15. februar 2013 Frifredag ingen dusjkø. Her og! Starter med en kopp kaffe, håret til alle kanter, kun i pysjen. Dusje og kle på meg kan jeg gjøre senere, skal ikke rekke noe med det første Skal muligens ta det store "melde-seg-ut-av-elixia-skrittet" i dag. Nå får de ikke penga mine lengre! Har flyttet til en plass som ligger litt for langt unna nærmeste elixia.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Heier på deg frk Nilsen - ikke så lett å melde seg ut siden de ofte har utspekulerte sniketaktikker for det også stå på krava og når du kommer hjem så kan du spise godis hehe. Ikke dusjkø hos oss, men er semitett i nesa som forøvrig lager plystrelyd hver gang jeg puster inn. Jeg er mitt eget fredagsdisco!
Fucking Florence Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Ingen dusjkø her heller:-) Skal snart dusje nå, så der er kanskje ikke så rart at det er ledig... Å lage frokost føltes som å bestige verdens høyeste fjell, jeg måtte rett og slett hvile før jeg kan tenke dusj he he Nå nytes tre timer før ungene begynner å komme hjem, mannen har kommet seg såpass at han fikser Rema-turen, så da blir det mat i hus:-) God helg!
Nitpicker'n Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Ingen dusjkø, alene hjemme med baby som sover, men tomt for kaffe!!! og et hus i krise etter at pappaen i permisjon har hatt frie tøyler i flere måneder. Gjør det ikke bedre at han har invitert folk hit i morgen formiddag. Men, har trilla til nærmeste kaffeforhandler og fått tak i kaffe og avis. Og sjokolade! Da kan hybelkaninene bare prøve seg, jeg brøler tilbake om de ikke lar meg nyte i fred!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Her er det nok kaffe igjen til en kopp, men ingen besøk i vente så klarer meg en liten stund til Skal ut å finne noen knallgode kaffebønner etter hvert. Endret 15. februar 2013 av frk Nilsen
mamman til to gutter Skrevet 15. februar 2013 #9 Skrevet 15. februar 2013 Skal muligens ta det store "melde-seg-ut-av-elixia-skrittet" i dag. Nå får de ikke penga mine lengre! Har flyttet til en plass som ligger litt for langt unna nærmeste elixia. Jeg tror faktisk at du kan sende en mail og melde deg ut, så slipper du å bli overtalt til å fortsatt være medlem
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2013 #10 Skrevet 15. februar 2013 Ferdigdusja, mett i magen, kakao med kaffe inntatt, straks hente ungen i barnehagen. Nå mangler det bare en fødsel, så blir det bra!
Nitpicker'n Skrevet 15. februar 2013 #11 Skrevet 15. februar 2013 Ferdigdusja, mett i magen, kakao med kaffe inntatt, straks hente ungen i barnehagen. Nå mangler det bare en fødsel, så blir det bra! Endelig fredag, og jeg er heldigvis ikke høygravid! Woop, Woop! Ho ho
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Kom meg aldri på elixia Ble lunsj i byen og litt shopping i stede. Nå skal det lages fredagspizza og straks åpnes rødvinen! Liker fredager!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 For en hektisk fredag! Dette er første gangen jeg setter meg ned og puster i dag. Løping fra et møte til et annet. 20 mail i timen som blinker med rødt flagg. Takket nei til å være med de andre ned i kantinen fordi jeg ikke hadde tid. Sekundet etterpå sølte jeg hele kaffekoppen utover buksen, og måtte ta meg tid til å reise hjem for å skifte klær. Nå er endelig ungene i seng (begge med forkjølelse og hoste, hurra!), og jeg kan ta frem PC`en slik at jeg kan fortsette å jobbe. Var det noen her som nevnte helg?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2013 #14 Skrevet 15. februar 2013 Jeg skulle kjøre to timer med buss i dag, og så røyk headsettet mitt, etter 3 minutter. Men på den andre siden, jeg har hatt dette nesten ett år.. Så har jeg hatt to bra timer på treningssenteret og nå har datteren turnshow mens hun spiller Justin Bieber.. jeg kjenner at hun må legge seg nå.
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2013 #15 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har fått sovesyken. Den arter seg som bølger av halvvåkenhet forårsaket av telefon eller andre bevisshetspådyttende greier, i beste fall umiddelbart avløst av nye dype verdenshav av søvn, i verste fall fulgt av pådytta plikter utført i svime. Jeg er så helvetes forpult sliten, jeg vil sove ei uke.
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #16 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har fått sovesyken. Den arter seg som bølger av halvvåkenhet forårsaket av telefon eller andre bevisshetspådyttende greier, i beste fall umiddelbart avløst av nye dype verdenshav av søvn, i verste fall fulgt av pådytta plikter utført i svime. Jeg er så helvetes forpult sliten, jeg vil sove ei uke. Drikk vin!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #17 Skrevet 15. februar 2013 og der kom det en dyp rød italiener på besøk! God er han enn så lenge
Gjest Kira bjeffer Skrevet 15. februar 2013 #18 Skrevet 15. februar 2013 og der kom det en dyp rød italiener på besøk! God er han enn så lenge Han er på besøk hos mannen (!) min også nå
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #20 Skrevet 15. februar 2013 Her har vi besøk av en spanjol Aaaaahhh skal ikke kjimse av en spanjol!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #21 Skrevet 15. februar 2013 og der kom det en dyp rød italiener på besøk! God er han enn så lenge Han er på besøk hos mannen (!) min også nå Min er fra Piemonte
Gjest Kira bjeffer Skrevet 15. februar 2013 #22 Skrevet 15. februar 2013 og der kom det en dyp rød italiener på besøk! God er han enn så lenge Han er på besøk hos mannen (!) min også nå Min er fra Piemonte Aner ikke hvor hans er fra, bare lukter`n fra andre sofaen
Gjest Ziva Skrevet 15. februar 2013 #23 Skrevet 15. februar 2013 Her har vi besøk av en spanjol Aaaaahhh skal ikke kjimse av en spanjol! Og har nok forsynt meg litt mye av ham. Det er ingen spanjol men portugiser
Nitpicker'n Skrevet 15. februar 2013 #24 Skrevet 15. februar 2013 Tuborg, or not Tuborg, that's the question. Ok, tar en ren Borg i stedet. Ingen italiener her i kveld, i kveld blir det en lokal brun en!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2013 #25 Skrevet 15. februar 2013 Her har vi besøk av en spanjol Aaaaahhh skal ikke kjimse av en spanjol! Og har nok forsynt meg litt mye av ham. Det er ingen spanjol men portugiser Aiai spanjolen blir til en portugiser.... kunne vært verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå