Gå til innhold

Noen som har KID SLEEP klokke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så lurer jeg på om den funket på deres barn og evt fra hvilken alder? Har kjøpt ei i dag, men ikke tatt i bruk enda.

Og så lurer jeg på den knappen oppe på siden til høyre, med lysstyrker. Lyser den på både 1-2 og 3 ? For her er den nemlig helt svart på 2..

Takk for oppnerksomheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg kjøpte denne til gutten min når han var rundt to år, i håp om at han skulle sove litt lenger enn til fem. Gjorde alt etter oppskriften, men alikevel så skiftet den ikke fra natt til dag når den skulle. Samme andre veien.

Så for vår del ble det kun en nattlampe, og ingenting annet :P Desverre!

Skrevet

Hei :)

Jeg kjøpte denne til gutten min når han var rundt to år, i håp om at han skulle sove litt lenger enn til fem. Gjorde alt etter oppskriften, men alikevel så skiftet den ikke fra natt til dag når den skulle. Samme andre veien.

Så for vår del ble det kun en nattlampe, og ingenting annet :P Desverre!

Oi.. Håper den i det minste funker her da :P

Men husker du hvordan det var med lysstyrkene? For hvis det er feil på min, så leverer jeg den inn igjen..

Skrevet

Vi har den, men jeg skjønte ingenting av bruksanvisningen så det måtte mannen ta seg av.

Vi har klart å stille den inn så kua legger seg kl 19 og står opp kl 7.

Den første natta begynte en hane å gale kl 7, men det klart vi å skru av.

Jenta vår er 2 år og den fungerer fint. Hvis hun våkner før 7 så sier vi at kua sover og at det er natta. Som regel så sovner hun igjen.

Dersom hun er helt våken kl 630 så tar vi henne opp, men det er veldig sjelden.

Anonym poster: 1080a21ad39fd97d84d5014bae5b7b11

Skrevet

Vi har til vår morgenfugl som er 4 år. Den fungerer, men vi kan ikke stille den sånn at kaninen står opp for sent, da blir han lei og begynner å rope. Vi har klart å justere at han holder seg i sengen til halv sju i stedet for halv seks - seks, og er fornøyd med det :)

Det andre kan jeg ikke svare på, er så lenge siden vi stilte den inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...