Gå til innhold

Inspirert: Merkelige ting som er flaut (på dib hvertfall)

Anbefalte innlegg

Skrevet

# Å betale med pantelapp i butikken (for da er man tydeligvis fattig!)

# Å gå rundt med en nillepose (fattig igjen!)

# Å kjøpe dopapir (da vil nemlig folk skjønne at du driter, og det var det antagelig ingen som visste fra før)

# Å kjøpe kondomer (da vil nemlig folk skjønne at du har sex, for det skjønte de nemlig ikke når du kom der med barnevognen)

Nå må jeg tenke litt for å komme på flere...

Anonym poster: 9d24b535bebe56ea0016772cb7443e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være her inne.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Å være her inne.

Ikke minst...

Skrevet

Syns fortsatt det er flaut å kjøpe tamponger eller bind, selv om jeg har gjort det mer enn halve livet...

Anonym poster: eed4cfb2dcc2d9709ee7eee54958e2fb

Skrevet

Jeg kom på en til.

# Å fortelle foreldrene sine at man er gravid (Fordi de da vil skjønne at man har hatt sex, allerede når man er tredve år gammel!!)

HI

Skrevet

Kle barna sine i joggedress eller hm, cubus og lindex klær har jeg sett at mange her inne reagerer på. Merkelige greier spør du meg.

Skrevet

Å kritisere taco ... moahahaha :D

Kanskje ikke flaut, men skapte furore (litt stolt, jeg er vel ikke den som lager mest rabalder her inne ... eller noe annet sted for den del)

Skrevet

Kle barna sine i joggedress eller hm, cubus og lindex klær har jeg sett at mange her inne reagerer på. Merkelige greier spør du meg.

Virkelig? Da har jentongen min det virkelig vondt! Og i tillegg kjøper vi mye klær på rødekors! Håper ikke barneværnet står på døren :o

Gjest Gullguttene
Skrevet

Å ha lysfat og skinnsofa?

Flaut og harry på en gang, makan!

Skrevet

Virkelig? Da har jentongen min det virkelig vondt! Og i tillegg kjøper vi mye klær på rødekors! Håper ikke barneværnet står på døren :o

Jeg tror ikke barnevernet bryr seg så hardt altså, men at du bør være flau? Ja, det er ikke til å komme fra altså.. :-P

HI

Skrevet

Jeg tror ikke barnevernet bryr seg så hardt altså, men at du bør være flau? Ja, det er ikke til å komme fra altså.. :-P

HI

Finnes ikke ord for hvor mye jeg skjemmes nå altså!

Skrevet

Eh, no las eg på ny og ser det står merkelige ting som er flaut. Då er nok forrige svaret mitt ikkje heilt riktig ;-) Men å snakke med mannen om personlige ting er visstnok ekstremt flaut til tider om ein skal gå ut i frå innlegg her på DIB

Skrevet

Hev deg over det. Mye her inne henger ikke på greip med virkeligheten for de fleste uansett. Bare barna har varme, rene og hele klær så spiller det ingen rolle hvor de kommer ifra.

Skrevet

HI

Ikke si at du i tillegg handler lys på nille, for da dåner jeg!

HI

Skrevet

HI

Ikke si at du i tillegg handler lys på nille, for da dåner jeg!

HI

Huff, det er nokk desverre værre må jeg innrømme.. *hulk* jeg har kjøpt lysestaker der også buhuuu

Skrevet

Jeg har kjøpt lys på IKEA. Men skal sies at feks Bohus sine brenner lenger.

Anonym poster: f0f1749fba110a1db380f86af46038dc

Skrevet

Tenk hvis du kunne betale med pantelapp på nille, da hadde man vært fattig

Skrevet

Eh, no las eg på ny og ser det står merkelige ting som er flaut. Då er nok forrige svaret mitt ikkje heilt riktig ;-) Men å snakke med mannen om personlige ting er visstnok ekstremt flaut til tider om ein skal gå ut i frå innlegg her på DIB

... og ikke minst at mannen vet at du bæsjer... Det er flaut det!!!

Anonym poster: eed4cfb2dcc2d9709ee7eee54958e2fb

Skrevet

Tenk hvis du kunne betale med pantelapp på nille, da hadde man vært fattig

Haha, ler så jeg griner!

Skrevet

Er sjelden flau av sånne ting.. Fatter egentlig ikke at det går an :P MEN om hodet mitt er litt på bærtur, kan jeg småle litt av meg selv i kassa om jeg ser jeg har kjøpt noen rare kombinasjoner.. Som f.eks kondomer og vaselin.. Eller bananer og kondomer etc..Men det er jo fordi jeg har alt for god/dårlig fantasi i utgangspunktet :P

Skrevet

Og ikke minst flaut å kjøpe Firstprice, Xtra etc.

Skrevet

I en alder av 29 år synes jeg det fremdeles er flaut å kjøpe:

- bind, klarer alltid å lure samboer til å handle det.

- handle kun dopapir

- rare kombinasjoner, type stooor flaske med spenol og en pakke kondomer

Hvis jeg MÅ handle bind selv så må jeg alltid skjule bindpakken i kurven og gå i en kasse der det sitter en dame.

Vanligvis er jeg ikke flau av meg, men når det kommer til mensen så er bare alt flaut. Aner virkelig ikke hvorfor. Før i tiden var bindene skjult under disken og var pakket inn i brune papirposer. Jeg skulle levd på den tiden. hehe

Skrevet

Nå kjøper jeg det så å si aldri, men jeg synes det er flaut å kjøpe Se og hør og røyk. Føler at man har merkelappen "dum" i panna da...

Anonym poster: e1f3ed3038df092711ad89158c51f84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...