Gå til innhold

Er det normalt å ikke krangle i et forhol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig lytt mellom leilighetene her og jeg hører aldri at naboene krangler. Ikke akkurat helt hva jeg har vært vant med i mine forhold nei. Hvor normalt er det å ikke krangle?

Anonym poster: 9dfa2b16ae88b7a7611ce2a57ef42f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri krangla høylytt, ikke en eneste gang. Vi krangler jo som alle "normale" par, men ingen hever stemmen.

Skrevet

Man krangler jo. Eller vi kan være uenige og irriterte på hverandre, men vi har aldri ropt til hverandre. Det tror jeg strengt tatt ikke vi kommer til å gjøre heller. Vi snakker sammen om ting.

Men hvor lytt er det egentlig? Er det slik at dere hører det om folk bare snakker?

Skrevet

Ja, hører når de snakker og noen ganger omtrent hva de sier. Svart, siden jeg har hatt HØYlytt sex her og brenner av rett som det er, spes når jeg har pms.......

Anonym poster: 9dfa2b16ae88b7a7611ce2a57ef42f06

Skrevet

Vi krangler faktisk aldri.

Kan jo komme av at vi sålangt i år har 10 dager under samme tak.

I morgen reiser min mann og jeg venter ham hjem i slutten av Mars...

Anonym poster: 11b53225772d9c3c5bc17372e3ca94d6

Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år , aldri kranglet :-) vi kan diskutere men det er en annenting.

Hører aldri krangling i blokkene eller naboene til familien. Hus er godt isolert og tror man må høre godt for og høre.

Folk kan kansje tro vi krangler siden vi må snakke høyt til hundene som aldri orker og høre etter :P

Anonym poster: 7b9b8e4215fd5c9b500ca69e1d10b148

Skrevet

Vi krangler aldri. Har vært sammen i 10 år, og hatt noen "småkrangler", men ikke en eneste gang hevet stemmen til hverandre. Vi kan godt være uenige om ting, og diskutere, men alltid med et smil på lur og et kyss etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...