Gå til innhold

Pokkers hoste!! Råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hosta nå i flere uker.. fikk noe astmaspray greier hos legen for noen uker siden.. Men det hjelper ikke.. Var syk i beg av januar, har hosta siden.. Ble og syk nå, og har vert hjemme denne uken, men formen min er nå bra igjen, men den pokkers hosten gir seg ikke.. irritasjonshoste som det holder.. og nå begynner det gjøre vondt i brystet når eg hoster også..

Var til legen med sønnen min i dag, men tenkte ikke på det da.. Føler det er teit å få akutt time i morgen bare pga hoste liksom.. sikkert andre som trenger det mer enn meg.. Noen som har råd som kan hjelpe? Blir smågal her.. og plagsomt når det begynner gjøre vondt og.. det er vel bare muskler som blir slitne? eller?

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt sjekket for om du kan ha atypisk lungebetennelse? F.eks mycoplasma. Da har man ofte langvarig tørrhoste. Jeg hadde det i fjor, fikk antibiotika og det verste gikk over på noen få dager.

Skrevet

Har hosta nå i flere uker.. fikk noe astmaspray greier hos legen for noen uker siden.. Men det hjelper ikke.. Var syk i beg av januar, har hosta siden.. Ble og syk nå, og har vert hjemme denne uken, men formen min er nå bra igjen, men den pokkers hosten gir seg ikke.. irritasjonshoste som det holder.. og nå begynner det gjøre vondt i brystet når eg hoster også..

Var til legen med sønnen min i dag, men tenkte ikke på det da.. Føler det er teit å få akutt time i morgen bare pga hoste liksom.. sikkert andre som trenger det mer enn meg.. Noen som har råd som kan hjelpe? Blir smågal her.. og plagsomt når det begynner gjøre vondt og.. det er vel bare muskler som blir slitne? eller?

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

Prøv ei ts. honning rett i munnen. :) Har funket på oss her hjemme.

Skrevet

Har nettopp gått på antibiotika.. tok en tredagerskur i helga. Mot bihulebetennelse.. Men er jo ikke sikkert den hjelper mot det.. Hvis det ikke gir seg iløpet av neste uke, kanskje eg bør sjekke det igjen..

 

Honning hjelper det altså? Hvilken som helst honning? Har aldri prøvd det.. kanskje eg skal kjøpe i morgen og prøve..:) Takk..:)

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

Skrevet

Er det forresten farlig å la en på 2.5 spise honning? Han og hoster mye... Har hørt det ikke er bra for små barn og spise honning.. men til de er hvor gammel da?

 

HI

 

Var meg rett over her og

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

Skrevet

Har nettopp gått på antibiotika.. tok en tredagerskur i helga. Mot bihulebetennelse.. Men er jo ikke sikkert den hjelper mot det.. Hvis det ikke gir seg iløpet av neste uke, kanskje eg bør sjekke det igjen..

 

Honning hjelper det altså? Hvilken som helst honning? Har aldri prøvd det.. kanskje eg skal kjøpe i morgen og prøve.. :) Takk.. :)

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

 

Vanlig penicillin funker ikke mot mycoplasma. Må ha doxylin, ery-max e.l.

Skrevet

Er det forresten farlig å la en på 2.5 spise honning? Han og hoster mye... Har hørt det ikke er bra for små barn og spise honning.. men til de er hvor gammel da?

 

HI

 

Var meg rett over her og

 

Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926

Det er vel barn under 1 år som ikke skal ha honning vel!? Det er jeg nesten sikker på, men sjekk for sikkerhets skyld.

Jeg ville ha kjøpt ordentlig birøkter honning som har de naturlige stoffene inntakt, altså ikke varmebehandlet butikk honning.

http://www.forskning.no/artikler/2007/desember/1196688445.66

 

Honning kan brukes til så mye rart, bl.a. sårbehandling. :)

Skrevet

Ring legen og få Cosylan

 

Anonym poster: b84dbdefdc9f4711fec96f4766f2cbef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...