Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Har hosta nå i flere uker.. fikk noe astmaspray greier hos legen for noen uker siden.. Men det hjelper ikke.. Var syk i beg av januar, har hosta siden.. Ble og syk nå, og har vert hjemme denne uken, men formen min er nå bra igjen, men den pokkers hosten gir seg ikke.. irritasjonshoste som det holder.. og nå begynner det gjøre vondt i brystet når eg hoster også.. Var til legen med sønnen min i dag, men tenkte ikke på det da.. Føler det er teit å få akutt time i morgen bare pga hoste liksom.. sikkert andre som trenger det mer enn meg.. Noen som har råd som kan hjelpe? Blir smågal her.. og plagsomt når det begynner gjøre vondt og.. det er vel bare muskler som blir slitne? eller? Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926
Aliena Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Har du blitt sjekket for om du kan ha atypisk lungebetennelse? F.eks mycoplasma. Da har man ofte langvarig tørrhoste. Jeg hadde det i fjor, fikk antibiotika og det verste gikk over på noen få dager.
Skylander Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Har hosta nå i flere uker.. fikk noe astmaspray greier hos legen for noen uker siden.. Men det hjelper ikke.. Var syk i beg av januar, har hosta siden.. Ble og syk nå, og har vert hjemme denne uken, men formen min er nå bra igjen, men den pokkers hosten gir seg ikke.. irritasjonshoste som det holder.. og nå begynner det gjøre vondt i brystet når eg hoster også.. Var til legen med sønnen min i dag, men tenkte ikke på det da.. Føler det er teit å få akutt time i morgen bare pga hoste liksom.. sikkert andre som trenger det mer enn meg.. Noen som har råd som kan hjelpe? Blir smågal her.. og plagsomt når det begynner gjøre vondt og.. det er vel bare muskler som blir slitne? eller? Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926 Prøv ei ts. honning rett i munnen. Har funket på oss her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Har nettopp gått på antibiotika.. tok en tredagerskur i helga. Mot bihulebetennelse.. Men er jo ikke sikkert den hjelper mot det.. Hvis det ikke gir seg iløpet av neste uke, kanskje eg bør sjekke det igjen.. Honning hjelper det altså? Hvilken som helst honning? Har aldri prøvd det.. kanskje eg skal kjøpe i morgen og prøve.. Takk.. Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Er det forresten farlig å la en på 2.5 spise honning? Han og hoster mye... Har hørt det ikke er bra for små barn og spise honning.. men til de er hvor gammel da? HI Var meg rett over her og Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926
Aliena Skrevet 15. februar 2013 #6 Skrevet 15. februar 2013 Har nettopp gått på antibiotika.. tok en tredagerskur i helga. Mot bihulebetennelse.. Men er jo ikke sikkert den hjelper mot det.. Hvis det ikke gir seg iløpet av neste uke, kanskje eg bør sjekke det igjen.. Honning hjelper det altså? Hvilken som helst honning? Har aldri prøvd det.. kanskje eg skal kjøpe i morgen og prøve.. Takk.. Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926 Vanlig penicillin funker ikke mot mycoplasma. Må ha doxylin, ery-max e.l.
Skylander Skrevet 15. februar 2013 #7 Skrevet 15. februar 2013 Er det forresten farlig å la en på 2.5 spise honning? Han og hoster mye... Har hørt det ikke er bra for små barn og spise honning.. men til de er hvor gammel da? HI Var meg rett over her og Anonym poster: dfe822ddb8bd33e609a02b160a4b5926 Det er vel barn under 1 år som ikke skal ha honning vel!? Det er jeg nesten sikker på, men sjekk for sikkerhets skyld. Jeg ville ha kjøpt ordentlig birøkter honning som har de naturlige stoffene inntakt, altså ikke varmebehandlet butikk honning. http://www.forskning.no/artikler/2007/desember/1196688445.66 Honning kan brukes til så mye rart, bl.a. sårbehandling.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #8 Skrevet 15. februar 2013 Ring legen og få Cosylan Anonym poster: b84dbdefdc9f4711fec96f4766f2cbef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå