Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Fint for barn å vokse opp fks. Tror vi pakker snippesken og flytter dit Anonym poster: 6f3060b209ea7ce5adf773eff17bf0ab
Humlepung Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Og bare bakker all the way. Fin der du så litt av på tv, men byen... nei ellers takk
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Velkommen Larvik er flott, og selv om sentrum har mye bakker, så er det masse fantastiske områder ellers i kommunen. For ikke å snakke om alle strendene på Vestfoldrivieraen Anonym poster: ef4bddd79b3310d1e03360ee146aa878
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Larvik er fantastisk flott ! Bodd der i 22 år , hadde flytta tilbake på dagen om jeg kunne ! Anonym poster: 17b8b4d4903fb5b807c13cd8dc07fec9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Vakker? Styggeste byen jeg har vært i i allefall Huff og fysj. Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c
what a drittkjerring Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Føler på meg at HI har skjulte intensjoner
valkyrien Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Nei, det er en skikkelig møkkaby... Født og oppvokst der, flytta så fort jeg fikk sjansen...
Line-mamma til to herlige Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #9 Skrevet 14. februar 2013 Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-) Sommerby.. Nei, det er tønsberg.Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst. Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c
Humlepung Skrevet 14. februar 2013 #10 Skrevet 14. februar 2013 Kan også hende hi vil ha... jarle... jeg hadde nok heller gått ber bersby eller hva han het. Iallfall mer trofast! Og du kan bo i telt om natta !
Line-mamma til to herlige Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 jeg er født oppvokst her å flyttet bort i noen år oh kom tilbake på besøk, møtte mannen min å blei her:-) angrer ikke!
Humlepung Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 Ps ( jeg boe på Nøtterøy) DET ee sommersted det
Line-mamma til to herlige Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-) Sommerby.. Nei, det er tønsberg.Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst. Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c deg om det.. Larvik og Stavern er sommerbyene for oss ihvertfall. Tønsberg har jeg aldri likt.. Sandefjord derimot, herlig på sommerstid:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-) Sommerby.. Nei, det er tønsberg.Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst. Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c deg om det.. Larvik og Stavern er sommerbyene for oss ihvertfall. Tønsberg har jeg aldri likt.. Sandefjord derimot, herlig på sommerstid:-) Hehe, litt morsomt. For jeg liker heller ikke Sandefjord. Men hver sin smak! Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c
Pixy Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Hehehe, skal se Larvik får invasjon av single alenemødre som ett hypp på å komme i omgangskrets med en viss kaptein ! Mener å huske at Larvik er en vakker by..hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå