Gå til innhold

Larvik er jo en veldig vakker by


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint for barn å vokse opp fks. Tror vi pakker snippesken og flytter dit :)

 

Anonym poster: 6f3060b209ea7ce5adf773eff17bf0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bare bakker all the way. Fin der du så litt av på tv, men byen... nei ellers takk :)

Skrevet

Velkommen :) Larvik er flott, og selv om sentrum har mye bakker, så er det masse fantastiske områder ellers i kommunen. For ikke å snakke om alle strendene på Vestfoldrivieraen :)

 

Anonym poster: ef4bddd79b3310d1e03360ee146aa878

Skrevet

Larvik er fantastisk flott ! Bodd der i 22 år , hadde flytta tilbake på dagen om jeg kunne !

 

Anonym poster: 17b8b4d4903fb5b807c13cd8dc07fec9

Skrevet

Vakker? Styggeste byen jeg har vært i i allefall ;) Huff og fysj.

 

Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c

Skrevet

Føler på meg at HI har skjulte intensjoner :D

Skrevet

Nei, det er en skikkelig møkkaby... Født og oppvokst der, flytta så fort jeg fikk sjansen...

Skrevet

Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-)

Skrevet

Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-)

Sommerby.. Nei, det er tønsberg.

Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst.

 

Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c

Skrevet

Kan også hende hi vil ha... jarle... jeg hadde nok heller gått ber bersby eller hva han het. Iallfall mer trofast! Og du kan bo i telt om natta !

Skrevet

jeg er født oppvokst her å flyttet bort i noen år oh kom tilbake på besøk, møtte mannen min å blei her:-) angrer ikke!

Skrevet

Ps ( jeg boe på Nøtterøy) DET ee sommersted det :)

Skrevet

Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-)

Sommerby.. Nei, det er tønsberg.

Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst.

 

Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c

deg om det.. Larvik og Stavern er sommerbyene for oss ihvertfall. Tønsberg har jeg aldri likt.. Sandefjord derimot, herlig på sommerstid:-)
Skrevet

Larvik er flott! joda vi er en bakkeby! men nydelig om sommern nede ved havna eller oppi farris :-) byen i seg selv er kanskje ikke å rope høyest hurra for. men man føler seg trygg og hjemme her, ålræite folk her og igjen : FOR en sommerby! wræl. nå gleder jeg meg til somm'ærn:-):-)

Sommerby.. Nei, det er tønsberg.

Larvik er liksom.. kaldt og ..kjedelig..livløst.

 

Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c

deg om det.. Larvik og Stavern er sommerbyene for oss ihvertfall. Tønsberg har jeg aldri likt.. Sandefjord derimot, herlig på sommerstid:-)

Hehe, litt morsomt. For jeg liker heller ikke Sandefjord. Men hver sin smak! :D

 

Anonym poster: 0a0ca8f0c4cee66d786ef6cfb2f6973c

Skrevet

Hehehe, skal se Larvik får invasjon av single alenemødre som ett hypp på å komme i omgangskrets med en viss kaptein !

Mener å huske at Larvik er en vakker by..hmm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...