Gå til innhold

Noen SNILLE damer som vil hjelpe? (Kosthold)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er opptatte av kosthold som kunne tipset meg om en dagsmeny som er sunn og som inneholder maks 1600 kalorier ? Takk så mye den som gidder :)

Anonym poster: f041e8f477fb4b5fbc6c0678f15e0c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? :)

Skrevet

Gidder nok ikke, dessverre... Men tenkte å tipse deg om at det finnes fine nettsider der man kan legge inn dagsmenyer med ulike matvarer og få full oversikt over kalorier, næringsinnhold, osv.

Synes www.diett.no er best, men den koster litt i registrering nå. www.mylog.no er gratis og også ganske bra.

Det beste er om du tar utgangspunkt i det som er normalt kosthold for deg i dag, og bare gjør det sunnere. Det øker sjansen MYE for å lykkes med slankingen, sammenlignet med å sette i gang kur med et helt nytt og uvant/arbeidskrevende kosthold.

Med andre ord: tenk over hva slags mat du liker og vil beholde, og hva som er mest praktisk for deg i hverdagene dine. Så prøver du å beholde de vanene, men velger sunnere løsninger hvis mulig.

Anonym poster: ea89110c9999d49611ee06369dc48ca4

Skrevet

Gidder nok ikke, dessverre... Men tenkte å tipse deg om at det finnes fine nettsider der man kan legge inn dagsmenyer med ulike matvarer og få full oversikt over kalorier, næringsinnhold, osv.

Synes www.diett.no er best, men den koster litt i registrering nå. www.mylog.no er gratis og også ganske bra.

Det beste er om du tar utgangspunkt i det som er normalt kosthold for deg i dag, og bare gjør det sunnere. Det øker sjansen MYE for å lykkes med slankingen, sammenlignet med å sette i gang kur med et helt nytt og uvant/arbeidskrevende kosthold.

Med andre ord: tenk over hva slags mat du liker og vil beholde, og hva som er mest praktisk for deg i hverdagene dine. Så prøver du å beholde de vanene, men velger sunnere løsninger hvis mulig.

Anonym poster: ea89110c9999d49611ee06369dc48ca4

Skønte at jeg spurte om litt vel mye hjelp :P Men takk så mye for svar, det skal jeg prøve :) Takk for godt tips, jeg tror også at man kommer lengre med et "normalt og sunt" kosthold man er vant til enn å legge helt om fra dag 1.

Skrevet

Et loffbrød og en bos Nugatti/Sjokade :)

Anonym poster: 0b2815fc8e85fcf6fbe8722c6c333424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...