Countess Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Skal kjøpe ski til jenta mi på 3.5 år. Hun bruker 25-26 i sko og er like over 90 cm lang. Er det slik at skiskoene er små på str, og hvor lang må ski og staver være. Er helt grønn her
<3 2G <3 Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Vi tar med ungen og får hjelp på butikken for at det skal bli riktig.
Jojo x3 Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Jeg syns skiskoene er normal i str, kanskje litt mindre. Skiene skal være like høye som ungen sa de på sportsbutikken. Ut å prøv:)
Countess Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2013 Ja, det er jo en mulighet..men jeg tenkte jeg skulle kjøpe brukte ski så jeg vil se om det er noe der ute. Hun har ikke gått på ski før, så jeg kommer ikke til å legge penger i det før jeg vet at hun liker det
stylees Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Jeg fikk ihvertfall beskjed om å kjøpe en størrelse større enn det man bruker til vanlig da jeg kjøpte skisko sist.
PrøvLykken Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Skostørrelsene vareierer i alle sko. Prøv den skostørrelsen hun bruker til vanlig. Skiene skal være omtrent så lange som hun er høy, men heller kortere enn lengre. I begynnelsen trenger hun ikke staver. Det er nok å ha kontroll på skiene Legg opp til lek med ski først, kos dere, ikke gå lange turer. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå