Gå til innhold

Heisan, noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Datteren min skal på leirskole rett etter påske, og da trenger hun ski. Jeg lurte på om det er noen som har noen ski og støvler å selge meg til en billig penge? Hun er ca 160 høy, og bruker str 38/39 i sko. Fortrinnsvis i Bergen da jeg bor der :-)

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn, vi kjøpte akkurat billige ski der.

Anonym poster: af5450dac0ce020f3610ae02a87d8ddf

Gjest lillehi
Skrevet

Sjekk finn, vi kjøpte akkurat billige ski der.

Anonym poster: af5450dac0ce020f3610ae02a87d8ddf

Har sjekket men var ikke noe i hennes str. Men takk for svar :-)
Skrevet

Datteren min skal på leirskole rett etter påske, og da trenger hun ski. Jeg lurte på om det er noen som har noen ski og støvler å selge meg til en billig penge? Hun er ca 160 høy, og bruker str 38/39 i sko. Fortrinnsvis i Bergen da jeg bor der :-)

Hadde jeg hatt ski skulle jeg solgt ;) Like lang og samme sko str. Men finnes det ikke en kjøpe/selge side på fb for Bergen? Det har vi hvertfall i min by..

Anonym poster: 7e4a6114c3d8ade88c42d932e5feafc8

Gjest lillehi
Skrevet

Hadde jeg hatt ski skulle jeg solgt ;) Like lang og samme sko str. Men finnes det ikke en kjøpe/selge side på fb for Bergen? Det har vi hvertfall i min by..

Anonym poster: 7e4a6114c3d8ade88c42d932e5feafc8

Takk for tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...