Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Vi klarer ikke å presse inn to måltider i tiden fra vi kommer hjem fra barnehagen til sengetid.. Det blir gjerne en yoghurt eller frukt når vi kommer hjem, så middag rundt 17-17.30 og seng etter barne tv Anonym poster: 6541acc6a08f5d8e9e1dff285ad14d82
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Ja, men hun spiser lite til middag så da blir det kvelds også. Spiser middag ca.kl.16 og kvelds ca.kl.19
maimora Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Hvis vi spiser middag så sent som 17.30 får vi ikke i de kveldsmat, annet enn evt frukt eller yoghurt. Vi spiser som regel mellom 16.30-17 og da spiser de som regel kveldsmat
<3 2G <3 Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Han legger seg rundt 2000 så rekker både en og to måltid. Men vi er heldige med at vi er hjemme senest 1530 stort sett alle dager.
Plutselig_gravid Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Her i huset er middagen ofte ikke klar før 1730 så da blir det "middagskvelds"
Gjest Julia1984 Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Spiser middag ca 16.30. Spiser de godt så blir det en yoghurt. Spiser de lite blir det et par knekkebrød.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Vi er også stort sett hjemme ca 17:00. Da begynner jeg med middag, mens ungene får en frukt eller gulrot e.l, mens de kikker litt på barnetv. Middag inntas ca 18-18:30. Deretter bærer det rett inn på badet og så legger vi oss. Ungene er små og trenger den søvnen de kan få, så ikke noe poeng å holde de oppe for et måltid til. Anonym poster: e3564bee70d02374950e385769d4abe7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Vi spiser middag ca 18, så det er siste måltidet før leggetid her i huset! Funker fint! Og vi slipper å stresse med å sette i gang middagen med en gang vi kommer innenfor døra hjemme Anonym poster: 553e0c3f1b10270f938563abb28b9519
Gjest Kira bjeffer Skrevet 14. februar 2013 #9 Skrevet 14. februar 2013 Vi spiser alltid tidlig middag, dvs en gang mellom kl 1600-1630. Så da får barna kveldsmat omkring kl 1800 hver dag.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #10 Skrevet 14. februar 2013 Vi har vanligvis middag rundt 16-16:30 og da spiser gutten kvelds rundt 18:30. Legges kl 19. Ikke alltid han er like sulten men det blir alltid noe mat før sengen. Som regel en brødskive, melk og noe grønnsaker. Anonym poster: 91cee2aad40a4ac05e9ba2f694c6c117
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 Har alltid tilbud om kveldsmat, men det er ikke alltid det blir spist noe. Kommer gjerne an på om de spiste godt til middag. Anonym poster: 358583ca1c0159d7e1335d22b55f1180
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 nei har sluttet med det nå. Spisr middag mellom 16 og 17...da synes jeg det blir litt tett med et nytt måltid kl 18-19. Blir derfor middag og så en banan og melk til kvelds. Anonym poster: 68e751e565b5bc9f8b23874c549f7ce9
Gjest Skofantomet Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 Spørs når vi spiser middag. Ofte han spiser frukt til kvelds istedenfor brødmat.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Nei aldri, for etter middagen skal de jo straks legge seg. Anonym poster: 6363e2e94abf095b395d5219a8ee703a
Snuppa09 Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Vi spiser middag kl 16 og kvelds 19-19.30.
Honningmelon Skrevet 14. februar 2013 #16 Skrevet 14. februar 2013 Vi spiser middag 15.30-16.00 så det blir god tid til kveldsmat.
Foccacia Skrevet 14. februar 2013 #17 Skrevet 14. februar 2013 Kommer an på. Noen dager spiser han mye middag, og da spiser han bare en tygg av skiva til kvelds. Men tilbyr han alltid. Spiser middag ca 1630 og kvelds 1900.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Alltid. Sønnen min er vanedyr og spiser kvelds kl 19 selvom vi hadde middag kl 18
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #19 Skrevet 14. februar 2013 Vi er også stort sett hjemme ca 17:00. Da begynner jeg med middag, mens ungene får en frukt eller gulrot e.l, mens de kikker litt på barnetv. Middag inntas ca 18-18:30. Deretter bærer det rett inn på badet og så legger vi oss. Ungene er små og trenger den søvnen de kan få, så ikke noe poeng å holde de oppe for et måltid til. Anonym poster: e3564bee70d02374950e385769d4abe7 Det siste er jeg enig i - men de trenger også tid med foreldrene sine. Jeg mener ikke å kritisere deg, men det høres ut som ungene dine kommer hjem, plasseres foran tv-en med noe å knaske på, spiser middag og legger seg. Rekker dere å gjøre noe med dem, snakke med dem i hverdagen? Får de noe tid hjemme? Vi jobber også 100 % og har travle hverdager, men vi prioriterer å få mer enn 1,5 time sammen med barna på ettermiddagen... Anonym poster: 73c1cbec2e44005b9dabba17ff970521
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Vi klarer ikke å presse inn to måltider i tiden fra vi kommer hjem fra barnehagen til sengetid.. Det blir gjerne en yoghurt eller frukt når vi kommer hjem, så middag rundt 17-17.30 og seng etter barne tv Anonym poster: 6541acc6a08f5d8e9e1dff285ad14d82 Ikke alltid, men skal vi på treningssenteret pleier vi lage brødskiver hjemme først også et varmt måltid før leggetid.. Stortsett klarer hun presse ned en youghurt før leggetid. Anonym poster: 5636c72df1581247098b68a9d6d0b1b7
MammantilNurket Skrevet 14. februar 2013 #21 Skrevet 14. februar 2013 Jovisst, kveldsmat er bra ... men hvis de har vært uskikkelige bærer det sporenstreks til sengs UTEN så mye som en smule ...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #22 Skrevet 14. februar 2013 Jovisst, kveldsmat er bra ... men hvis de har vært uskikkelige bærer det sporenstreks til sengs UTEN så mye som en smule ... Og tenk om de skulle være så syndig å be om taco til kveldsmat en dag ;-) Skrekk og gru! Anonym poster: 2a63ff344400b541327f4a63748a576b
MammantilNurket Skrevet 15. februar 2013 #23 Skrevet 15. februar 2013 Jovisst, kveldsmat er bra ... men hvis de har vært uskikkelige bærer det sporenstreks til sengs UTEN så mye som en smule ... Og tenk om de skulle være så syndig å be om taco til kveldsmat en dag ;-) Skrekk og gru Anonym poster: 2a63ff344400b541327f4a63748a576b Da setter vi dem bare ut i skogen Ulven skal også ha mat.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #24 Skrevet 15. februar 2013 Jovisst, kveldsmat er bra ... men hvis de har vært uskikkelige bærer det sporenstreks til sengs UTEN så mye som en smule ... Er det ikke du som ikke har barn enda? Anonym poster: fa0aae5044bb67adcf7c4687d029f1b7
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2013 #25 Skrevet 15. februar 2013 Alltid-selv om det er kort tid siden middag. Dårlig middagsspiser som elsker kveldsmaten sin. Anonym poster: fcb809108a5b89b00d6680705eb89f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå