Gå til innhold

Snille, snille svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er hun. Hun er alt for snill, synes jeg. Styrer og steller for alt og alle. På morsdagen kjøpte hun blomster til alle mødrene i familien.

Hun kjøper titt og ofte småting til oss som vi egentlig ikke trenger, som f.eks. En pakke servietter. Hver gang vi har besøk, har hun også med servietter. Det husker jo ikke jeg, så vi har alltid for mye. Nå har vi faktisk to uåpnede pakker med servietter. Hvis vi ikke får servietter, får vi noe annet. Hårstrikk, kaker, en tannbørste eller en ny veske til minsten.

Jeg smiler pent og takker og tenker i mitt stille sinn at mimsten har nok vesker og nok klistremerkebøker.

Mannen har jo alltid vært vant til dette, så han synes det er greit.

Jeg derimot har kjøpt tingene mine selv og blir ille berørt.

Luksusproblem? Ja..

Anonym poster: 9aa263682b53aab7ab57701febe2f346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt det som en fornermelse godt kamuflert jeg. Hun behandler dere som unger.

Anonym poster: b6931cbb8cb5dd5315d43574ab10bdb2

Skrevet

Så snill hun er:) skulle ønske lin svigermor var mer som din

Skrevet

Syns hun er snill jeg. Litt rar, men snill :)

Anonym poster: 99962d96bf5c7da05c5865b9114694ff

Skrevet

Skulle ønske min var også sånn.. Heller det enn min som er frekk, spydig og ikke støtter oss.

Anonym poster: f87518da29082892a8c1d6fab7ceb146

Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Jeg (vi) har forklart svigermor at her i huset trenger man ikke å ha med seg noe for å komme på besøk! Det er egentlig en veldig dårlig vane - spesielt de tingene som er rettet mot barna. For det tar ikke lang tid før det er forventet å få noe hver gang bestemor står på tunet. Og de (barna) blir nok ikke veldig gamle før mye vil ha mer osv.

Ja, det er koselig at de bryr seg og tenker på oss - men ikke nødvendig med gaver/ting hver gang vi sees ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...