Gå til innhold

Dåpen ble billig :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ??

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Utakknemlige drittkjærring ;) jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg ;) for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør.

 

Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi !

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Åja, jeg skjønner. Familien din har såklart kutta deg ut, så du MÅ gjøre alt selv. Kunne du ikke bare sagt med en gang at ingen er glade i deg, i stedet for å late som om du liker å måtte gjøre alt selv? Du er nok en av de damene som gjør alt husarbeid mens mannen ligger på sofaen hele dagen. Siden du har jobbet for pengene og huset er det jo en selvfølge at du skal gjøre alt selv...

 

Nei, vent. Nå var jeg slem... Ingen mann fortjener vel å bli snakket sånn om, helt klart at ingen er så dumme. Singel jente du :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ofte spørsmål om jeg kan lage kake til bursdager i familien min, og det anser jeg ikke som å bli brukt. Synes det er koselig å kunne bidra og fordi jeg vet at de synes kakene mine er bedre en den di lager selv. Ikke mine ord men dems.

 

Anonym poster: 21dcb25028847c19bb6f5fc962799795

 

Akkurat :) Gjør det selv jeg, for å være snill, ikke for å la noen bruke meg og spare sine egne penger :P

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Skrevet

Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ??

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Utakknemlige drittkjærring ;) jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg ;) for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør.

 

Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi !

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Du er rar!

 

Familien min har god råd, men vi ser på det som helt naturlig å stille opp for hverandre på merkedager! Det er ikke "å gribbe til seg".

 

Til hi, så bra at dere slipper å bruke mer penger enn nødvendig på dåp, og at dere har familie som ønsker å bidra:)

 

Anonym poster: 4a4e3998b62cec1b11269f345aaf5e53

 

Godt å se det er flere med fantastiske familier :) ja det er kjekt med familie som stiller opp :) søsteren min skal ha dåp i sommer, hun har god råd, men det betyr ikke at hun har lyst til å stå å bake 15 kaker alene. Jeg skal bake 5 av kakene til hennes dåp, av egen regning. Koster meg ingen ting å hjelpe familien, og jeg føler meg absolutt ikke brukt av søsteren min :P

 

Hi

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Skrevet

Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ??

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Utakknemlige drittkjærring ;) jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg ;) for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør.

 

Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi !

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

"jenta mi!" Hahahah

 

Anonym poster: c5f39e31604ab145737027e9edf2a7ff

Skrevet

Ikke mat trollet ;) Fint at du fikk en billig dåp! Så kan du bruke penger på andre ting.

 

Anonym poster: b59d44104853bc8efc378aafa0162365

Skrevet

Ikke mat trollet ;) Fint at du fikk en billig dåp! Så kan du bruke penger på andre ting.

 

Anonym poster: b59d44104853bc8efc378aafa0162365

 

Hehe ;) ja :) tenker jeg bruker litt ekstra på bursdagsgavene til slavene mine i år :)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Jeg tror ikke du har noen diagnose, jeg tror rett og slett du er et utrivelig menneske.

 

At du bruker tid og energi på å skjelle ut en fremmed som lager en glad-tråd og anklage henne for å være en gjerrig kjerring som utnytter venner og familie sier faktisk veldig mye om deg. Og ikke mye godt, dessverre.

Skrevet

Så gøy at du sitter å skryter over at det blir billegere for deg fordi du bruker andre da. :-) gratulerer så mye.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Haha, hva i alle dager? :P

Skrevet

Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ??

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller smile.png

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Utakknemlige drittkjærring wink.png jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra smile.png

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg wink.png for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

 

Ey...! Å gå ut ifra at mennesker som hun her har en diagnose, er bare frekt mot mennesker med diagnoser..

Just sayin' :P

Skrevet (endret)

Så gøy at du sitter å skryter over at det blir billegere for deg fordi du bruker andre da. :-) gratulerer så mye.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Dårlig dag i dag? Må slenge dritt

 

Anonym poster: 21dcb25028847c19bb6f5fc962799795

Eller drit lei alle som bruker andre for det de er verdt ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

Er da helt normalt å bake til venner, familie, kollegaer. Neste gang er det kanskje hi som baker til noen sin konfirmasjon eller bryllup. Gi og få noke tilbake. Det er slik rause folk gjerne har det. Endret av Hovden
Skrevet

Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ??

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller smile.png

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha.

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

Utakknemlige drittkjærring wink.png jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra smile.png

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ?

 

Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum.

 

Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ?

 

Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2

 

En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg wink.png for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

 

Ey...! Å gå ut ifra at mennesker som hun her har en diagnose, er bare frekt mot mennesker med diagnoser..

Just sayin' :P

 

Sorry ;) Skulle tenkt litt lengre enn som så ;)

 

Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Helt utrolig at det går an å bli en krangel ut av en slik positiv tråd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...