Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #26 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ?? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Utakknemlige drittkjærring jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør. Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi ! Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Åja, jeg skjønner. Familien din har såklart kutta deg ut, så du MÅ gjøre alt selv. Kunne du ikke bare sagt med en gang at ingen er glade i deg, i stedet for å late som om du liker å måtte gjøre alt selv? Du er nok en av de damene som gjør alt husarbeid mens mannen ligger på sofaen hele dagen. Siden du har jobbet for pengene og huset er det jo en selvfølge at du skal gjøre alt selv... Nei, vent. Nå var jeg slem... Ingen mann fortjener vel å bli snakket sånn om, helt klart at ingen er så dumme. Singel jente du Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #27 Skrevet 14. februar 2013 Jeg får ofte spørsmål om jeg kan lage kake til bursdager i familien min, og det anser jeg ikke som å bli brukt. Synes det er koselig å kunne bidra og fordi jeg vet at de synes kakene mine er bedre en den di lager selv. Ikke mine ord men dems. Anonym poster: 21dcb25028847c19bb6f5fc962799795 Akkurat Gjør det selv jeg, for å være snill, ikke for å la noen bruke meg og spare sine egne penger Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #28 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ?? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Utakknemlige drittkjærring jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør. Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi ! Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Du er rar! Familien min har god råd, men vi ser på det som helt naturlig å stille opp for hverandre på merkedager! Det er ikke "å gribbe til seg". Til hi, så bra at dere slipper å bruke mer penger enn nødvendig på dåp, og at dere har familie som ønsker å bidra:) Anonym poster: 4a4e3998b62cec1b11269f345aaf5e53 Godt å se det er flere med fantastiske familier ja det er kjekt med familie som stiller opp søsteren min skal ha dåp i sommer, hun har god råd, men det betyr ikke at hun har lyst til å stå å bake 15 kaker alene. Jeg skal bake 5 av kakene til hennes dåp, av egen regning. Koster meg ingen ting å hjelpe familien, og jeg føler meg absolutt ikke brukt av søsteren min Hi Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #29 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ?? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Utakknemlige drittkjærring jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Holder på å le meg ihjel her. Du er vel heller den som har et par diagnoser ute å går. Skjønner ikke hva som er galt med å mene at man skal klare seg selv i stede for å gribbe til seg fra familien sin slik som du tydeligvis gjør. Egoistisk og krevende heter det....ja det er du det jenta mi ! Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 "jenta mi!" Hahahah Anonym poster: c5f39e31604ab145737027e9edf2a7ff
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #30 Skrevet 14. februar 2013 Ikke mat trollet Fint at du fikk en billig dåp! Så kan du bruke penger på andre ting. Anonym poster: b59d44104853bc8efc378aafa0162365
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #31 Skrevet 14. februar 2013 Ikke mat trollet Fint at du fikk en billig dåp! Så kan du bruke penger på andre ting. Anonym poster: b59d44104853bc8efc378aafa0162365 Hehe ja tenker jeg bruker litt ekstra på bursdagsgavene til slavene mine i år Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. februar 2013 #32 Skrevet 14. februar 2013 At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Jeg tror ikke du har noen diagnose, jeg tror rett og slett du er et utrivelig menneske. At du bruker tid og energi på å skjelle ut en fremmed som lager en glad-tråd og anklage henne for å være en gjerrig kjerring som utnytter venner og familie sier faktisk veldig mye om deg. Og ikke mye godt, dessverre.
Countess Skrevet 14. februar 2013 #33 Skrevet 14. februar 2013 Så gøy at du sitter å skryter over at det blir billegere for deg fordi du bruker andre da. :-) gratulerer så mye. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Haha, hva i alle dager?
Countess Skrevet 14. februar 2013 #34 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ?? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Utakknemlige drittkjærring jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Ey...! Å gå ut ifra at mennesker som hun her har en diagnose, er bare frekt mot mennesker med diagnoser.. Just sayin'
Kathrine. Skrevet 14. februar 2013 #35 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Så gøy at du sitter å skryter over at det blir billegere for deg fordi du bruker andre da. :-) gratulerer så mye. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Dårlig dag i dag? Må slenge dritt Anonym poster: 21dcb25028847c19bb6f5fc962799795 Eller drit lei alle som bruker andre for det de er verdt ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Er da helt normalt å bake til venner, familie, kollegaer. Neste gang er det kanskje hi som baker til noen sin konfirmasjon eller bryllup. Gi og få noke tilbake. Det er slik rause folk gjerne har det. Endret 14. februar 2013 av Hovden
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #36 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har masse penger, men velger heller å bruke andre så jeg kan spare. Trallala, gjerrig.no ?? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Skjønner at du er misunnelig, familien min ville ikke stilt opp hvis jeg var som deg heller Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Hehe, familien stiller opp den. Men jeg sier nei fordi jeg ikke vil bruke andre mennesker for å selv spare. Jeg jobber og sliter for det jeg har og vil ha. Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 Utakknemlige drittkjærring jeg vet hvor mye det betyr for mamma og svigermor å få bidra i slike anledninger. Skulle jeg sagt nei fordi jeg tjener egne penger ? Greit jeg er "rik", men foreldrene våre har ikke noe mindre penger enn oss. Hadde fortsatt takket ja om de var fattige, men da betalt for maten de ønsket å lage. Du har vel en diagnose går jeg ut ifra Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a At det var ? Jeg har en diagnose fordi jeg mener at lager man barn så burde man på egen hånd kunne klare å stille opp med de de trenger? Være seg dåp, fritidsaktiviteter, kjøring, penger ol ? Jeg synes ikke noe om mennesker som forventer og bruker andre for å oppnå det de vil. Som heller vil bruke opp andre sine midler for så å skryte av det på et nettforum. Hvilken diagnose mener frøkna jeg har da ? Anonym poster: c3b1fb76c32ada75c114d4b31c1b37b2 En rekke diagnoser å velge mellom her ser jeg for et sært familieforhold dere må ha, sikkert en hel gjeng med sånne som deg :S Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a Ey...! Å gå ut ifra at mennesker som hun her har en diagnose, er bare frekt mot mennesker med diagnoser.. Just sayin' Sorry Skulle tenkt litt lengre enn som så Anonym poster: 0f9750db981ca8bde2942b93934f050a
Gjest Trulte med to små Skrevet 14. februar 2013 #37 Skrevet 14. februar 2013 Helt utrolig at det går an å bli en krangel ut av en slik positiv tråd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå