Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Stemmer det at man skal spraye navlen til babyen med antibac lignende greier for så å bandasjere hele magen på den når restene av navlestrengen faller av ? I dette tilfelle nappet svigermor den ut og bandasjerte babyen. Anonym poster: 7e512255553edab24e4618d5b143848c
<3 2G <3 Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Den skal falle av av seg selv for å da er det fint og trenger ikke noe ekstra. Antibac trenger ikke å brukes nei.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Det var det jeg tenkte ja. Men svigermor sier og da blir det. Hehe. Men jeg fjerner enkelt den bandasjen. Takk for svar. Anonym poster: 8415fcab771d7ed149e11fedcf89d365
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå