Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Hva er det for noe da? Ungen min har fått to hvite blemmer/flekker på tungespissen og de gjør vondt sier han. Han er forkjøla men ikke syk på noen måte. Hva kommer disse blemmene av, og hva gjør man med sånt? Anonym poster: 15c139565476d72a0f83951149c26922
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Vitaminmangel? Anonym poster: 9f2cef52bca3da904a2d777b1135697e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Høres ut som om han har tygd seg på tunga. Jeg får slike hvite blemmer/prikker på tunga av og til, om jeg har tygd meg. Ofte gjør jeg dette i søvne. Det er uendelig sårt og vondt, men det går over! Det er vanskelig å si hva det kan være, men det høres helt likt ut slik du har beskrevet det. Anonym poster: 12b00acb0b75bea0c8131151c2d8af4e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Så rart. Min gutt har også dette. Så det i dag..... Vet ikke hva det er, men han har iallefall ikke tygd seg på tunga.... Er forkjølet han også. Enten så er det et virus, eller sopp, regner jeg med, Anonym poster: fa55174ce247e49188c44ac63a77deff
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Nei, han har ikke tygd seg på tunga. Vet ikke om jeg kanskje må ta han til legen og høre hva det er og hva det komer av. Han får vitaminbjørner hver dag, og har et sunt kosthold og spiser d-vitamin fisker også innimellom. Tror ikke det er vitaminmangel.. hi Anonym poster: 15c139565476d72a0f83951149c26922
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 I gamle dager benevnet vi det som "jugeblemme" ufarlig, men vondt. Det går over av seg selv normalt etter ca en uke. De fleste opplever dette noen runder i livet. Ikke farlig Anonym poster: 8e33e96cc511b99b48c570c2d98e0a93
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 samme her! jeg tror d er ett virus ute å går... i forrige uke var jeg litt redusert og hadde flere dritvonde blemmer på tungen! gikk faktisk nesten 1 uke før de forsvant.... og nå er minsta her syk og hun har også fått blemmer på tungen...Så hun klarer omtrent ikke å spise... aner ikke hvilket virus det er. er ikke hand-munn og fotsyke for det hadde vi i høst.... Anonym poster: 0604a4061cda99730d66cc54d9c11b38
HvittHus Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Munnskold/after kanskje. Da hjelper det med en spesiell gel som forsegler aften. https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30291&c=3403707&g=false&ref=search
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå