Gå til innhold

ømme bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 25 år som har veldig ømme bryster(jeg er ikke gravid) jeg har gått på p piller i laaaaaaang tid og aldri hatt vondt mens jeg har gått på de. har aldri pleid å ha vondt hverken når jeg har mensen eller ellers. er ett år sidenn jeg sluttet å amme. Kan ikke forstå hvorfor jg har så vonde bryster, noen som har opplevd det?

Anonym poster: bb2ca52f29d77d7990825cfcc1f97553

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg og opplevde det sånn plutselig. Var livredd jeg var gravid. Aldri opplevd det tidligere, men det kom rett før EL en gang og da ble det en mensplage....

Skrevet

Ja, jeg og opplevde det sånn plutselig. Var livredd jeg var gravid. Aldri opplevd det tidligere, men det kom rett før EL en gang og da ble det en mensplage....

jeg og var livredd jeg var gravid, men har tatt test(er) så er ikke det. har hatt vondt sammenhengende i 2 måneder nå

Anonym poster: bb2ca52f29d77d7990825cfcc1f97553

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sammenhengende? Det hadde ikke jeg, bare uka rundt EL... da ville jeg kanskje tatt turen til legen..

Skrevet

Jeg hadde det for en stund siden i lang tid,skjønte ikke hva det kunne vøre,men har som deg gått på p-piller i mange år. Jeg slutta med pillene og to dager etterpå var de ikke ømme lenger. Jeg trur at kroppen begynte å si ifra at det var nok med hormoner. Er straks 28 år og gått på piller siden jeg var 16 år,opphold når jeg var gravid da. Kan jo være det med deg og?

Anonym poster: 47e29709fedb271c4bbff390087e3d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...