Fucking Florence Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Jada. Gi meg mer. Unger som skader seg. Vinterferien går ad H hen. Jeg trenger medisiner jeg ikke tåler og hoster herfra til evigheten. Sover fortsatt sittende. Og tror du ikke jeg fikk bot i dag. Tingenes iboende faenskap. Jeg gir opp.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Uff, du er visst rammet av et hardt tilfelle av Murphys lov. Du har all min sympati!
Gjest Siklerotte Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Bot på kjærlighetens dag? Nei, masse sympati i din retning, håper dere blir friske snart og at hverdagen snart blit litt lysere!
Patetica fåkksi Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Det finnes ikke den ting som ikke blir bedre med en god gammaldags Chuck Norris-vits, så her kommer TO! Vet du hvorfor Chuck Norris ikke kan voldta noen? Fordi det ikke finnes en kvinne i verden som ikke vil ha sex med ham. Skiltene ved handicap-parkeringer er faktisk ikke for å indikere at folk med handicap kan parkere der; det er et skilt som viser at det er Chuck Norris sin private parkeringsplass, med bilde av hvordan du vil ende opp om du parkerer på den.
Iiiiik Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Uff, det hørtes ikke bra ut! Alvorlig skade da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå