Gå til innhold

Hva er vanlig i barnebursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker de voksne å levere ungene også dra også hente de når ungene er ferdig, eller er det vanlig å være der hele bursdagen? Vesla på 4 år er invitert i 5 årsdag til en jente i barnehagen idag. Bursdagen varer to timer, så jeg bare lurer hva som er vanlig prosedyre :P Kjenner verken jenta eller foreldrene.

Anonym poster: 31e783c61fd293e8f620064e882edcfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er vanlig her, er at en forelder blir med og er der til barnet føler seg trygg og så går. Når man ikke kjenner foreldrene, er det også naturlig å gjøre det på den måten. Husk å sørge for at de har telefonnummeret ditt dersom det skulle være noe.

Skrevet

ingen foreldre var her på 5-årsdagen. På 3 års dagen hadde alle froeldre med, På 4-års dagen var det kun noen få foreldre her

Anonym poster: e1136c14a5a97ce2e17bb720e4eaf3f8

Skrevet

Helt vanlig at man leverer og henter igjen, men om barna er sjenert blir gjerne foreldrene igjen. Har opplevd begge deler, bursdager med masse foreldre og bursdager uten noen. Har også variert om jeg har kunnet gå fra en bursdag eller ikke.

Skrevet

Okei, så jeg får bare se det an da? :-) Mini er ikke sjenert og hun kjenner jo alle jentene som skal være i bursdagen idag.. Kommer uansett til å være rett i nærheten, bor ikke særlig langt unna heller.

Anonym poster: 31e783c61fd293e8f620064e882edcfa

Skrevet

I 4 og 5 årsdager har det variert litt. Kommer mest an på hvordan barnet klarer seg selv og er trygg sosialt. Ved 6 år har ingen foreldre vært her.

Skrevet

Her er de stort sett i bursdag uten foreldre fra 4 års alder. Jeg har pleid å gi tlf nr mitt til foreldrene hvis de ikke har det slik jeg kan nås om noe skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...