Gå til innhold

Ipad 2 eller samsung galaxy til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere til deres barn hvis de har? hva anbefaler dere?

Anonym poster: 8aa69f3510903cda4c663432d4addfb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått iPad på jobb. Den klarer de helt fint uansett alder og synes det er gøy. Mange fine spill som er gratis eller koster 7 eller 12 kr. De får selvfølgelig ikke lov til å bruke penger i spillene, og uten kode klarer de heller ikke det. Har ikke erfaring med Samsung, men vil tro at du har omtrent de samme mulighetene. Ville vel gått for det som passer best sammen med husets eller bilens utstyr ellers.

Synes egentlig ikke unger trenger så dyre ting, så hvis du ønsker å utvikle digital kompetanse eller trenger litt avlastning ville jeg heller kjøpt til meg selv og latt ungen låne. Da blir det sikkert også enklere å begrense bruk.

Skrevet

Mine på 5 og 9 har iPad begge to. De mesterer den kjempebra.

Nå har ikke minsten prøvd noe annet da, men eldste klarer håndtere bestemoren til Samsung nettbrett også.

Anonym poster: 36e8b5a558fc3cc3d478ad9bce2842d6

Skrevet

Her har vi ipad. Topp!

Styr i alle fall unna Kurio nettbrett!

Skrevet

Hvorfor skal man styre unna Kurio?

Anonym poster: ad72b7295736af86c82460febb100b24

Skrevet

har hadd et kurio nettbrett.han fikk i julegave men d sendte vi inn no og fikk tilbake pengene for d var så tregt og hang seg bare.til slutt klikka d helt og nesten ingenting gikk ann :( derfor skal prøve noe annet.dattara mi på 11 har ipad..hørtes ut på han i butikken at de ikke tåler så mye pga at d var noe spes glass i skjermen så derfor ble æ litt usikker.. men er jo ikke sikkert han viste hva han pratet om :)

Anonym poster: 8aa69f3510903cda4c663432d4addfb0

Skrevet

Vi har samsung galaxy og er veldig fornøyd. Men den fikk mannen i julegave av meg forrige jul. 7 åringen har tilgang til å bruke den men får ikke sin egen. Bare tull at små barn skal eie voksenprodukter.

Anonym poster: 98cb8f81d6207e03cafdc6baeb0f7083

Skrevet

Til iPadene våre har vi kjøpt et sånt deksel på Clas Ohlsson som beskytter hele greia.

Navy survivor et eller annet. Støtabsorberende også.

Anonym poster: 36e8b5a558fc3cc3d478ad9bce2842d6

Skrevet

Hvorfor skal man styre unna Kurio?

Anonym poster: ad72b7295736af86c82460febb100b24

Dårlig grafikk, tregt, ingen norske spill...

Skrevet

Jenta vær på fire har sin egen ipad som hun får utlevert fra oss. Får ikke bruke det mye. Hun er kun interessert i læringsspill som alfabetet osv, og det er et positivt alternativ til tv- titting

Hun er ekstremt forsiktig med den, så jeg er ikke bekymret i det hele tatt for at hun skal ødelegge den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...