Gå til innhold

For de som "følger" meg her inne

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg er her inne fortsatt, bare ikke så mye som før :)

Jeg er ingen bitter anonym plagerske her inne, heller ingen sytende anonym eller noe..

Faktumet er at jeg sliter med helsa for tiden, og prioriterer det som er nødvendig.. I dag har jeg "fri dag", en dag å ta meg inn på, så da stikker jeg innom ;)

Er under utredning, har startet å kaste opp uten grunn i tillegg nå, så legen min starter å bli noe "gal i topplokket", siden ingenting stemmer over ens med hverandre.. Skal til ny runde hos nevrolog, så får vi se om vi i det minste kan finne ut av hvorfor jeg mister følelser i armer og ben..

Kan vel i samme slengen oppdattere om forholdet:

Det går bedre med oss, etter at samboeren tok til vettet ang jobb og flytting, så har vi tatt oss tid til å snakke sammen, type "nå skal alt ut, på godt og vondt" samtale.. Og det har julpet, så nå jobber vi sammen, med det vi har fortalt hverandre og forstått/kommet frem til etter samtalen vår.. Jeg håper at med dette, så kan vi endelig komme på rett kjør igjen, og det virkr som om han føler det samme, har aldri følt det så godt, at han faktisk prøver å bedre både seg og det vi har opplevd, samtidig har jeg mitt å ta tak i, som det at jeg rømmer inn på nettet i stedenfor å snakke med han om det som plager..

Sønnen vår blir 2 år på søndag! Så her går det jeg har igjen av energi på kvelden, til baking og ordne til da, blir ingen stor feiring den dagen, vi er enige om å heller ha en felles feiring for ungene neste helg, eller helgen etter der.. Er jo ikke lenge til minsta blir 1 år heller, så da er det kjekt å kunne feire de sammen, siden helsa mi ikke er av de beste for tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg litt nettvett heller... Hvorfor i alle dager skulle noen være interessert i dette?

Anonym poster: f32ca817ae6d1f135c472e1712455ac8

Skrevet

Skaff deg litt nettvett heller... Hvorfor i alle dager skulle noen være interessert i dette?

Mange slm har etterlyst henne, så er da vel ikke rart at hun oppdaterer vel??

Så kjedelig det må være å ikke finne ut hva som er galt! Må jo være skremmende for deg! Veldig bra st du har lege som tar tak i det og ikke bare sier ta en paracet og ring tilbake om en uke... Finnes nok av dem dessverre.

Håper dere får en fin feiring av storebror :-)

Skrevet

Stor klem til deg. Håper alt ordner seg til det beste!!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så godt å høre at dere har det bedre sammen. Det kan du jammen trenge når du sliter sånn med helsen din. Håper inderlig at de snart finner ut hva som feiler deg, det må være veldig tungt å leve sånn i uvisse.

Jeg syns det var fint å høre fra deg, det er jo noe med at vi følger med de 'faste' her inne.

Lykke til med bursdagsgutten, så stas med hele to år :)

Og til deg anonym over: ta deg en bolle, det er nok blodsukkeret ditt som er litt for lavt. Litt mat, så blir sikkert humøret bedre.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvorfor så sur?

La el heller være å gå inn eller svare på slikt ;)

Jeg legger inn, for jeg vet at det er en del her, som regel de med nick, som har fått med seg en god del gjennom årene jeg har vært her, jeg har gått fra å være daglig bruker til "nesten ikke tilstedeværende", og sier ifra hvorfor.. Om det plager deg, så får du heller overse trådene mine og innleggene mine.

Det er ikke alle som har venner å gå til når de sliter, jeg har ca 0 venner, hvertfall venner jeg faktisk kan snakke med om slikt, ei heller familie å gå til, så i stedenfor å la meg selv tæres av det som plager meg, så legger jeg det heller ut her, hvor jeg kan drøfte det med andre.. Om jeg gjenkjennes av venner, "venner", familie eller andre, det gjør ikke stort, så lenge jeg slipper å gå til noen av de og snakke med de om det som plager meg... Heller snakke med ukjente jeg ikke ser ansiktet på, enn å snakke med de som enten later som om de bryr seg, eller de som alltid skal prøve å "bedre" situasjonen, når de egentlig gjør vondt værre..

Skrevet

Ohhhh, føler du deg truffet for at ingen savner deg lille venn??

Anonym poster: 4f76e3eaf35b7bfada288c582ad052e6

Skrevet

Men i all verden, greit å titte innom og si at ting er bra. Men dette er jo full utbrodering. Kan ikke forstå at dette er greit!

Anonym poster: b5c6ce3fd0d88696cdd0e881b4769ea9

Skrevet

Det er ikke alle som vil være så "synlig" som HI her. Får helt vondt i magen jeg.

Skrevet

Latterlig tråd. Send heller en pm til alle som ``savner`` deg.

Anonym poster: ead48bbc2d5b714d1310d6c50aae89e3

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Klem til deg og lykke til videre :)

Skrevet

Klem til deg, håper at alt ordner seg og at de kan finne utav hva som feiler deg så du kan få behandling for det! :)

Skrevet

Får håpe det ordner seg for deg, må være veldig ekkelt og ikke vite hva det er som feiler en pluss at det blir værre!

Men godt å høre at du og mannen din har fått ordnet opp i ting! :)

Skrevet

Takk for at du orker å oppdatere oss. Jeg er en av de som har tenkt på deg. Spesielt siden du fikk disse forholdsgreiene å streve med, midt oppi alt. Godt at det ordner seg. Jeg hadde trua. Er kjærligheten der, klarer man det meste. :) Men dette med helsa liker jeg ikke. Håper legen finner ut av hva det er. Lykke til med alt sammen, og ikke minst barnebursdagen. :)

Skrevet

Det er vel fritt frem hva en skriver her inne.. Hvis HI vil dele dette, så hva er da så galt med det?

Anonym poster: fc8e56dd689ccd9d8085b87c0e1c831f

Skrevet

Synes også det er dumt av deg å utbrodere alle deres private problemer, spesielt etter at folk reagerte på at du skrb at mannen din og familien hans hadde hjerneskader osv.

De fleste vet at du kommer fra et lite sted, og det er folk her som et hvem du og mannen din er. Skaff deg litt nettvett.

Anonym poster: a5c08390a93a6cfa9376ee8f8708c471

Skrevet

Jeg har også lurt på hvor du ble av ;) ta vare på deg selv! Klem

Skrevet

Jeg er ikke sur, men mildt sagt oppgitt og matt over naive fjols her inne. Var det ikke Juliea hun het som ble truet? Har dere glemt det allerede?

Skrevet (endret)

Det er ikke alle som vil være så "synlig" som HI her. Får helt vondt i magen jeg.

Hvis dere ikke har noe bedre å komme med så hold kjeft!!! Dritt lei av dere som altid skal slenge dritt. Hvis innlegget ikke bryr deg så gå videre.

Tragiske hurper som altid skal tråkke på andre

Endret av Neffi78
Skrevet

Hvis dere ikke har noe bedre å komme med så hold kjeft!!! Dritt lei av dere som altid skal slenge dritt. Hvis innlegget ikke bryr deg så gå videre.

Er det gamle neffi? Abort-er-drap-neffi?

Anonym poster: ebdeda517908fce307d0f177bcdeec7e

Skrevet

Åh så sint. Er tydeligvis ikke lov å ha en annen mening her inne. Det er ikke for å slenge dritt som du kaller det, mer av bekymring.

Skrevet

Åh så sint. Er tydeligvis ikke lov å ha en annen mening her inne. Det er ikke for å slenge dritt som du kaller det, mer av bekymring.

Ja jeg blir sint, fordi at det altid er noen som må slenge med leppa. Kan di ikke bare gå videre. Det skaper så dårlig stemning her.

Skrevet

Hvis du er så bekymret, så hadde vært mere natulig å skrive noe som. Ser du legger ut mye, men har du tenkt på at det kanskje ikke er så lurt osv... Det kaller jeg mere å poste sin bekymring på.

Skrevet

Nå er vi flere forskjellige som har skrevet her, jeg skrev tidligere i tråden. Jeg er bekymret ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...