Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Litt bekymra. De første månedene gulpa han så og si ikke i det hele tatt. Så begynte han med moderat gulping, og den siste uken har det vært helt vilt. Han får mme, nan 1. Fått den samme hele veien så jeg tenker at det ikke er den han reagerer på. Nå kommer det masse hver gang han har spist og det ser ut som helt ufordøyd melk som kommer uforandret opp. Noen råd eller tips? Han legger bra på seg, så det er vel antagelig ikke noe å bekymre seg sånn over.... Anonym poster: 524c121139bc842e643d5b0c8c7da9f7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Kan det være han får for mye? Har hørt det er tilfellet hos flere men ellers vett eg ikke :/ Anonym poster: 14d3038505df08ed0f244da5d64979fc
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Er han blitt mer aktiv på gulvet? At han f.eks ruller seg over i mageleie osv? Det kan ha mye å si på gulpingen! Har du begynnt med grøt eller han han nettopp hatt økning i antall ml med nan? Mine har gulpet mer i perioder, særlig når de ble mer aktive på gulvet og fikk press på magesekken. Om det fortsetter ville jeg tatt en tfl til helsestasjon bare for å høre hva de mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå