Gå til innhold

Hvor mange ringer er ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har giftering pluss en på ene ringfingeren og har lyst til å bruke en på den andre hånden, også. Går det eller blir det for mye? Alle er i hvitt gull og diskrete.

Anonym poster: 9021abff9ee12fc863f06e4ac4aa1fd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det holder med èn ring jeg, og jeg forstår ikke hva en ring har å gjøre på en annen finger enn ringfingeren. To ringer går også an, men da på begge ringfingerne :)

Men jeg skjønte ikke helt hvor du hadde plassert ringene dine, har du giftering på den ene ringfingeren, og en annen ring på den andre ringfingeren? Hvor har du tenkt å ha den tredje ringen da? Har du to ringer på èn finger?

Anonym poster: d6b13edde9f1a0c087a4d99da730fda7

Skrevet

Selvsagt går det. Jeg går alltid med tre ringer. To på høyre ringfinger (giftering og alliansering) og en på venstre hånd (forlovelseringen med èn diamant).

Anonym poster: 3ce8fdfb648b77a8250c88673f5aa3b2

Skrevet

Jeg har tre, men ønsker meg en til. En giftering og en forlovelsesring på høyre ringfinger, og en alliansering på venstre midtfinger. Kunne tenke meg en ring på venstre ringfinger også. Alt er i hvitt gull med diamant. Synes det er mye verre med hendene full av falske plast- og bling-ringer?

Skrevet

Jeg går med en ring til hverdags (gifteringen), også setter jeg på meg en til når jeg vil pynte meg litt.

Men da jeg var tenåring gikk jeg gjerne med både 6, 7 og 8 ringer, det var kult ;)

Anonym poster: 8239e0133bbcd0594ac674e5cb345557

Skrevet

jeg bruker gifteringen på høyre hånd, på venstre har jeg en enstens diamantring (0,40 ct) og en alliansering(på samme fing)

Anonym poster: 88607d6d460c2a6b5ec5af902b9c1617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...