Gå til innhold

Dere med tre eller flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det ca like lang tid med prøving før spirene satt eller var det veldig ulikt? De to første satt på første forsøk, nå prøver vi på tredjemann :) Spennende å se om det går like fort denne gangen.

Anonym poster: 100e76d940c2abfb49622e3cb7e87c13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid med 3. Første tok 3 pp, nr 2 6 pp, og denne satt uten at vi prøvde :-S

Skrevet

Første satt tredje måneden etter pilleslutt.

Andre satt tre uker etter pilleslutt (testet positivt 3 uker etter siste pille).

Tredje satt også tredje måneden etter pilleslutt.

Fjerde kom helt uten å spørre først, ikke helt planlagt og ganske tett etter nr tre (hadde ikke fått tilbake mensen så hun satt på første eggløsning etter tredje fødsel)

Anonym poster: 1a2e77c3f838ade6035d83442908c19c

Skrevet

Krysser fingrene for at det går rimelig fort da :) Fryktelig utålmodig og gleder meg til å gå gravid igjen :D

Skrevet

Her går det bare fortere og fortere... Første brukte vi 3-4 måneder på, nummer to kom med en gang etter jeg tok ut hormonspiral (brukte da kondom da jeg TRODDE eggløsning var...), tredje satt to uker etter pilleslutt og fjerde kom uoppfordret langt unna eggløsning en måned vi hadde sex EN gang (pga en operasjon)...

Anonym poster: 6afccbfb9f8e5fd7092df8fd483ab9ff

Skrevet

Nr 1: første forsøk

Nr 2: andre forsøk

Nr 3: tredje forsøk

Skrevet

Jeg ble kjempefort gravid med alle fire! Med nr.3 gikk jeg til og med på minipille, og ble gravid likevel! :) Høres ut som om du også blir fort gravid da! Lykke til!

Skrevet

Første og andre satt på første forsøk. Tredje lot vente på seg og vi prøvde i et år først.

Anonym poster: e93367fbe84d604e750a93815119cb09

Skrevet

Første satt på første forsøk. Andre satt på andre forsøk. Tredje og fjerde rakk vi aldri å prøve med engang ;) blir gravid bare mammen ser på meg...

Anonym poster: 7f1fa63e077ee68ced549fac71b56099

Skrevet

Første og andremann satt på første forsøk, men tredjemann måtte vi jobbe for:) 2 år med prøving og 2 kurer med pergotime måtte til før spira satt. Fjerde ble til ved et "uhell" midt mellom to prevensjonsmidler når tredjemann var 7 mnd..

Skrevet

Første satt med en gang, hadde da ikke brukt p piller på ett år... 2. Og 3. satt begge i 5. prøveperiode, er halvt år etter pilleslutt.

Skrevet

Alle satt iløpete av de første pp. En av de mens jeg gikk på p-piller :P

Anonym poster: 667c82dfc793bf1c066297970ee9a991

Skrevet

Ser mange har vært like heldig som meg.

1. på første

2 på 3 forsøk

3 på første rett etter nr. 2. Fikk ikke mensen i mellom.

Nr 4 på første.

Nr. 5???

Skrevet

1: 2. pp

2: 1. pp

3. 4. pp

4: En overraskelse gitt ;-)

Anonym poster: c98bdb5f9c21f7bbfebbe829f0b7bb40

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Prøvde ikke engang på tre av dem, og den ene vi faktisk prøvde på satt på første forsøk.

Men nå skal det sies at jeg er så fertil at det er et STORT problem, jeg må ha spiral OG bruke p-piller for å være sikker :( jeg er alene med fire barn og tør nesten ikke ha sex lenger :(

Skrevet

Første kom på p-piller. Tatt slavisk til samme tid hver dag.

Andremann var jeg gravid med "øyeblikkelig" ( eller positiv test etter tre uker) etter jeg fjernet hormonspiral.

Tredje tok hele 3pp, og det var veldig overraskende...

Anonym poster: f97dda0950f725526aa4253051fbd6db

Skrevet

Nr1 en overraskelse

nr2 på 5 forsøk

nr 3 en overraskelse

Anonym poster: 019fcf9812e8c64354294284c7e14e73

Skrevet

Tok det ca like lang tid med prøving før spirene satt eller var det veldig ulikt? De to første satt på første forsøk, nå prøver vi på tredjemann :) Spennende å se om det går like fort denne gangen.

De to første brukte vi over 1 år på. (min eks.) De tre neste satt på første forsøk. Trodde jeg hadde vanskelig for å bli gravid, men der tok jeg feil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...