Gå til innhold

Dr. Brown tåteflasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse?

Hva er forskjellen på wideneck og standard? Er det ene bedre enn det andre? Noen som har prøvd begge deler?

Og så størrelse på flaskene... Bør man kjøpe 120 ml, eller 240 ml? Er det noen vits i å kjøpe 120 ml, for man må vel uansett bruke 240 ml etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de, i 240 ml. Visste ikke at det fantes flere typer, men jeg har vel standard antar jeg... De hjalp som bare det :) Gode flasker. Måtte stikke litt ekstra hull i tutene men . Tutene er veldig myke, så av og til var det litt vanskelig å få tuten inn imunnen på vesla hvis hun "tøysa" litt. men fine flasker :)

Skrevet

Jeg bruker disse til datteren min, men visste ikke det var to varianter av standard og wideneck, har sikkert standard da. 120 ml kan være greie helt i starten og til "mellommåltider" ute på tur eller treff, men i hovedsak kan du sikkert klare deg med de store. Her har hun fått 150-180 ml siden hun var 4 uker gammel.

Skrevet (endret)

Mine har bare ville ha wideneck utgaven. Den andre ble for smal og de fikk ikke ordentlig tak på den. Hele tuten forsvant liksom inn i munnen på dem.

Super fornøyd med Dr. Brown. Har brukt dem til alle mine 3 barn.

Wideneck:

http://www.google.com/search?q=dr+brown+wideneck&hl=no&client=safari&tbo=d&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nb4cUYHUG7KM4gTs4YCQAg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=904&bih=325

Standard:

http://www.google.com/search?q=dr+brown+standard&hl=no&client=safari&tbo=d&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Yb8cUZjEFfD14QSmgoHwDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=904&bih=325

Endret av Gjøkeredet③
Skrevet

Visste ikke det fantes to alternativ, vi har standard. Skal du kjøpe nå, kjøp for all del wideneck. Slike flasker er mye enklere å rengjøre og fylle pulver på.

Kjøp de største.

Gode flasker. Men dyre. MAM og Avent har også gode flasker, til omtrent halve prisen. Kan være verdt et forsøk.

De billigste flaskene i matbutikkene har jeg dårlig erfaring med.

Anonym poster: a681ef2c833a0e6096a344bbd924744b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...